دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه انرژی خاورمیانه توسط مرکز تجاری ایران در امارات افتتاح شد

نمایشگاه انرژی خاورمیانه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری سندیکای صنعت برق ایران از سوی مرکز تجاری ایران در امارات و با حضور هیئت تجاری- فناوری ایران افتتاح شد.
کد خبر : 646364
نمایشگاه انرژی



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از شاتا، هیئت تجاری و فناوری ایران متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های سابقه‌دار حوزه برق و انرژی ایران، هم‌زمان با آغاز به کار نمایشگاه انرژی خاورمیانه در این رویداد بزرگ شرکت کردند.


این هیئت که برای شرکت در چهل‌وهفتمین دوره نمایشگاه انرژی خاورمیانه (برق خاورمیانه سابق) به دبی اعزام شده‌اند، متشکل از ۶ شرکت ایرانی است که در میان آن‌ها ۵ شرکت دانش‌بنیان با استفاده از حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی حضور دارند.


نمایشگاه انرژی خاورمیانه (MEE)‌ معتبرترین و جامع‌ترین رویداد انرژی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است و چهل‌وهفتمین دوره این نمایشگاه از 7 تا 9 مارس (۱۶ تا ۱۸ اسفندماه امسال) در مرکز تجارت جهانی دبی، برگزار می‌شود.


این نمایشگاه با بیش از ۴۵ سال سابقه یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه انرژی در جهان است که پس از یک سال توقف بر اثر شیوع جهانی بیماری کرونا، اسفند ماه امسال با مشارکت ۸۰۰ غرفه از ۱۳۰ کشور جهان به صورت حضوری برگزار می‌شود.


گفتنی است در چهل‌وهفتمین دوره برگزاری این نمایشگاه، موضوع انرژی‌های نوظهور، پاک و تجدیدپذیر، راهکارهای هوشمند، توزیع و انتقال نیرو، مدیریت مصرف انرژی و ذخیره انرژی از جمله اصلی‌ترین زمینه‌های موضوعی است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته