دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1400 - 22:41
قصمی شهواری:

پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ایثارگری و خود گذشتگی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر جاسک گفت: پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده و ماندگار از ایثارگری وخودگذشتگی در راه حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب هستند که ایثار و از جان‌فشانی‌هایشان هرگز از یاد ملت قدردان ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
کد خبر : 646075
4444



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندر جاسک، صفدر قصمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر جاسک ضمن تبریک روز پاسدار به همراه نمایندگان بسیج دانشجویی از سروان پاسدار جعفر شهدادی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جاسک تقدیر کرد.


صفدر قصمی شهواری گفت: پاسداران و حافظان امنیت و آرامش کشور در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشته و خار چشم دشمنان این انقلاب و نظام همچون آمریکا و ایادی آن هستند.


وی افزود: آثار و ارزش‌های پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از کیان و کشور ایران اسلامی به فداکاری پرداختند را می‌توان در تاریخ انقلاب اسلامی یافت.


رئیس واحد جاسک اظهار داشت: اقتدار و توانمندی سپاه تهدید بزرگی برای دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب است که ملت ایران از وجود این نیروی نظامی مقتدر بر خود می‌بالد.


قصمی گفت: دانشگاهیان نقش مهم و بسزایی در اشاعه فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند را به نسل جدید این انقلاب بست و گسترش دهند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته