دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 16:09
بازدید رئیس واحد یادگار امام(ره) از طرح های اقتصادی وخودکفایی واحدگرمسار

حجت الاسلام موسوی: طرح های اقتصادی مهمی در واحد گرمسار شکل گرفته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) از طرح های اقتصادی و خودکفایی واحد گرمسار بازدید و اظهار کرد: طرح های اقتصادی مهمی در واحد گرمسار شکل گرفته که در کاهش وابستگی به شهریه بسیار موثر خواهد بود.
کد خبر : 6459

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) به همراه دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد گرمسار و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه از طرح های اقتصادی و خودکفایی واحد گرمسار بازدید و در جریان روند اجرا و تولیدات این طرح ها قرار گرفت.


مرکز تحقیقات زنبور عسل در دانشکده دامپزشکی که در زمینه تحقیقات وتولید عسل فعالیت می کند، بزرگترین بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشکده دامپزشکی که به عنوان مرکز آموزشی- درمانی دام و طیور مطرح است، مرکز تحقیقات و پرورش شترمرغ در دانشکده دامپزشکی که در زمینه تحقیقات و تولید شترمرغ مرغ و تولید گوشت شتر مرغ فعالیت می کند و مرکز تحقیقات و پرورش گیاهان گلخانه ای در سایت مرکزی که در زمینه تولید گیاهان گلخانه ای از جمله خیار، گوجه، کدو، بادمجان و... فعالیت می کند 4 طرحی بود که از آن بازدید شد.


موسوی در این بازدیدها با تقدیر از اقدامات انجام شده گفت: واحد گرمسار دارای پتانسیل های زیادی است که می تواند در کاهش وابستگی به شهریه نقش مهمی ایفا کند.


سرپرست واحد گرمسار هم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در واحد گرمسار گفت: در راستای اهداف و سیاست های دانشگاه در خصوص کاهش وابستگی به شهریه، طرح های اقتصادی و خودکفایی خوبی انجام شده که در آینده نزدیک نیز طرح های دانش بنیان بزرگی در واحد گرمسار انجام خواهد شد.


رئیس واحد یادگار امام(ره) همچنین در حوزه معاونت دانشجویی واحد گرمسار حضور یافت و با مدیران و کارکنان این حوزه دیدار کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته