دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1400 - 14:20
محبی مطرح کرد؛

سپاه الگوی تمام‌عیار مجاهدت، ایثار و جانفشانی در تمام عرصه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان گفت: سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست؛ بلکه از دل مردم و برای امنیت و آسایش مردم و الگوی تمام‌عیاری از مجاهدت، ایثار و جانفشانی در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی و ... است.
کد خبر : 645866
دیدار سراج‌الدین محبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زرقان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زرقان، سراج‌الدین محبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان به‌مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به اتفاق رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس دانشگاه فرهنگیان با فرمانده ناحیه بسیج سپاه زرقان دیدار کردند.(بیشتر بخوانید)


رئیس دانشگاه آزاد زرقان در این دیدار با تبریک ایام شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار بیان کرد: دانشگاهیان با توجه به اینکه بسیج کارکنان، استادان و دانشجویی را در دل خود جای داده‌اند، نزدیک‌ترین نهاد به سپاه پاسداران هستند و امیدواریم توفیق حاصل شود در سنگر دانشگاه در خدمت مجموعه عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم و به وظیفه و دین خود عمل کنیم و با پیروی از فرمان رهبر انقلاب بنیه علمی و فرهنگی دانشگاه را ارتقا داده و آن را در اختیار جامعه و کشور قرار دهیم.


سراج‌الدین محبی با اشاره به مجموعه عظیم بسیج ابراز امیدواری کرد که با کمک و اتحاد و همدلی با مجموعه بسیج بتوانیم امانت و رسالتی که داریم به نحو احسن به سر منزل مقصود برسانیم.


وی بیان کرد: در عظمت سپاه پاسداران همین بس که دشمنان این نهاد انقلابی را در لیست تحریم‌های ظالمانه خود قرار داده و موفقیت‌های نیروهای سپاه پاسداران در منطقه، خواب را از چشمان آنها ربوده است.


رئیس دانشگاه آزاد زرقان یادآوری کرد: امروز تمام تحلیگران آمریکا می‌دانند که سپاه ضامن و حافظ بقای جمهوری اسلامی و نخبه نظامی در منطقه است و باید مقابل اقتدار سپاه سر تعظیم فرود آورد.


محبی افزود: امروز همه دشمنان نظام می‌دانند که سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست؛ بلکه از دل مردم و برای امنیت و آسایش مردم است و الگوی تمام عیار از مجاهدت، ایثار و جانفشانی در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی و ... است.


وی تأکید کرد: سپاه چشم و چراغ مردم و نظام است و نیروهای سپاهی در قلب ملت جا دارند و همه کسانی که طالب آرامش و امنیت هستند چشم و امیدشان به نیروهای سپاه است و با الطاف الهی و رهنمون‌های مقام معظم رهبری امروز تلاش‌های شما سپاهیان همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.


فرمانده ناحیه بسیج سپاه زرقان نیز بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که همه نهادهای انقلاب اسلامی و به‌ویژه دانشگاه‌ها در خط انقلاب و رهبری هستند و به نوعی پاسداران علمی و فرهنگی هستند.


شهرام افشاریان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمون‌های مقام معظم رهبری متذکر شد: بسیج یک نهاد فعال، پویا و بصیرت‌افزا در دانشگاه بوده و هست و اگر بخواهیم نیروهای مؤمن انقلابی و ارزشی دلسوز را تربیت کنیم، باید این تشکل در دل دانشگاهیان نفوذ پیدا کرده و جامعه هدف را به سمت خوشناسی و خوداتکایی سوق دهد. بسیج بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است و باید علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج در مجموعه مراکز آموزش عالی شهرستان، نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌ها تلاش و کوشش مضاعف کند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته