دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست دستمزد کارگران به دوشنبه موکول شد

نشست دستمزد شورای عالی کار بدون ردوبدل شدن عدد و رقم مزد پایان یافت و جلسه بعدی دستمزد برای نزدیک شدن دیدگاه‌های گروه کارگری و کارفرمایی به روز دوشنبه ۱۶ اسفند موکول شد.
کد خبر : 645749
دستمزد



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، نشست دستمزد شورای عالی کار بدون ردوبدل شدن عدد و رقم مزد پایان یافت و جلسه بعدی دستمزد برای نزدیک شدن دیدگاه‌های گروه کارگری و کارفرمایی به روز دوشنبه ۱۶ اسفند موکول شد.


این نشست شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت و علیرغم آنکه پیش‌بینی می‌شد تا در این جلسه عدد و رقم دستمزد بین گروه کارگری و کارفرمایی ردوبدل شود، این اتفاق نیفتاد.


نمایندگان گروه کارفرمایی تعطیلی جلسه به‌منظور مشورت با سایر تشکلات کارفرمایی را درخواست کردند که با مقاومت گروه کارگری روبرو شد.


به‌زعم آن‌ها، گروه کارفرمایی از هفته گذشته تاکنون برای بررسی بیشتر و طرح پیشنهاد در خصوص دستمزد ۱۴۰۱ با دیگر تشکل‌های کارفرمایی فرصت داشته است.


علی حسین رعیتی فرد، معاون وزیر کار نیز با تائید موضع گروه کارگری اعلام کرد که زمان برای بررسی وجود داشته و در خصوص سایر سطوح مزدی و مزایای جانبی مزد هم باید بحث شود و محاسبات آن صورت گیرد لذا با توجه به اعلام رسمی در رسانه‌ها، جلسه تعیین دستمزد باید در ۲۱ اسفند پایان یابد.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته