دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1400 - 17:15

کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و سرد در حوالی شهر ملارد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از فروشندگان غیر مجاز سلاح در فضای مجازی و کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و سرد در حوالی شهر ملارد خبر داد.
کد خبر : 645683
دستگیری کلاهبردار 80 میلیاردی

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.


رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرستان ملارد، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.


وی گفت: ماموران این مرکز ظهر روز گذشته به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی و ۸ قبضه سلاح سرد و ۱۱ عدد فشنگ کشف کنند. متهم در پی بازجوئی‌های انتظامی اظهار کرد سلاح‌ها را از استان‌های غربی کشور تهیه کرده است.


راستی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، گفت: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان میخواهیم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.


انتهای پیام/۴۱۷۲/


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس دستگیری سلاح
ارسال نظر
هلدینگ شایسته