دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد نصرتی: در تبریز به فکر برد مقابل صبا هستیم/گسترش می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند

مدافع گسترش فولاد گفت: هدف گذاری باشگاه در این فصل لیگ برتر، قرار گرفتن در رده هشتم جدول است، اما من فکر می‌کنم گسترش می‌تواند در جایگاه بالاتری قرار بگیرد.
کد خبر : 64559

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط گسترش فولاد برای بازی فردا مقابل صبای قم در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: «در تعطیلات یک ماهه لیگ برتر شرایط تمرینی خوبی را پشت سرگذاشتیم. اردوی 12 روزه ترکیه از نظر آمادگی جسمانی و هماهنگی بین بازیکنان، برای تیم موثر بود. فردا هم یک بازی سخت مقابل تیم صبای قم داریم. به دلیل اینکه در سه هفته پایانی نیم فصل اول لیگ نتایج خوبی را کسب نکردیم، فقط برای کسب سه امتیاز مقابل صبا قرار می‌گیریم.»


نصرتی در خصوص شرایط و نتایج صبا در این فصل لیگ برتر افزود: «صبا در مسابقات این فصل نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و در جام شهدا هم با قدرت ظاهر شد و به قهرمانی دست یافت. البته در بازی رفت مقابل این تیم، می‌توانستیم برنده دیدار باشیم و متاسفانه سه امتیاز را از دست دادیم. فردا هم در زمین خانگی خودمان برای برد به میدان می‌رویم.»


بازیکن باتجربه گسترش فولاد در رابطه با شرایط بازیکنان جدید این تیم که در نقل و انتقالات نیم فصل جذب گسترش شدند، بیان کرد: «در نقل و انتقالات نیم فصل 5 بازیکن به تیم اضافه شدند. از بین این بازیکنان 3 بازیکن مانند نریمان جهان، سیدصالحی و پیمنتا به دلیل اینکه در تراکتورسازی حضور داشتند تقریبا با بازیکنان قدیمی هماهنگ هستند. سیامک کوهنورد و محسن حمیدی هم تقریبا در شرایط خوبی به سر می‌برند و بعد از چند بازی رسمی در لیگ، می‌توانند خودشان را با سایر نفرات هماهنگ کنند.»


وی در پایان درباره هدف گسترش فولاد در این فصل مسابقات لیگ گفت: «هدف گذاری باشگاه در این فصل لیگ برتر، قرار گرفتن در رتبه 8 جدول است، اما من فکر می‌کنم گسترش می‌تواند در جایگاه بالاتری قرار بگیرد و حتی به کسب سهمیه آسیایی هم فکر کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب