دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1400 - 00:59
محرابیان:

کمبود آب در استان گلستان را برطرف می‌کنیم

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: کمبود آب در استان گلستان را می‌توان با مدیریت اصولی برطرف کرد و مدیران ملی دولت سیزدهم در کنار مدیران استانی و مردم برای توسعه این دیار تلاش خواهند کرد.
کد خبر : 645462
4444



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو شامگاه جمعه در نشست شورای اداری استان گلستان با حضور رئیس‌جمهور در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افزود: برای رفع چالش کم‌آبی در شهرهای استان گلستان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است که طی یک برنامه مشخص طرح‌ها به جلو حرکت خواهد کرد.


وی خاطرنشان کرد: کمبود آب در استان گلستان را می‌توان با مدیریت اصولی برطرف کرد و مدیران ملی دولت سیزدهم در کنار مدیران استانی و مردم برای توسعه این دیار تلاش خواهند کرد.


وزیر نیرو ظرفیت‌های اقتصادی و زیرساختی گلستان را بی‌نظیر توصیف و اضافه کرد: به‌طور حتم دولت سیزدهم در کنار مدیران استانی برای آبادانی و اشتغال در این دیار تلاش می‌کند.


محرابیان اضافه کرد: شهرک‌های صنعتی در استان گلستان با مشکلات زیرساختی مواجه هستند که به‌طور حتم وزارت نیرو با تخصیص به موقع اعتبارات برای شکوفایی این ظرفیت ارزشمند اقتصادی تلاش خواهد کرد.


وی اظهار کرد: وزارت نیرو برای اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال آفرین با اجرای طرح‌های زیرساختی و تأمین انرژی و آب در کنار فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران گلستانی خواهد بود.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته