دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1400 - 00:10
حاجی‌دلیگانی به آنا خبر داد؛

تصمیمات جدید مجلس برای نحوه بررسی بودجه ۱۴۰۱

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از تصمیمات جدید مجلس برای چگونگی بررسی لایحه بودجه سال آینده را تشریح کرد.
کد خبر : 645458
لایحه بودجه 1401



حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به بررسی بودجه ۱۴۰۱ در جلسات علنی مجلس، تصریح کرد: موارد ارجاعی لایحه بودجه سال آینده که از صحن مجلس به کمیسیون تلفیق ارجاع شده، با تصویب این کمیسیون، در کارتابل نمایندگان بارگذاری شده است.


وی افزود: جلسه علنی مجلس از صبح امروز ساعت ۸ آغاز می‌شود که برنامه‌ریزی کرده‌ایم در جلسه نوبت صبح موارد ارجاعی از کمیسیون تلفیق بررسی و در جلسه نوبت عصر نیز بررسی بخش هزینه‌ای بودجه ۱۴۰۱ را آغاز کنیم.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: براساس تصمیمی که در هیئت‌رئیسه مجلس اتخاذ شده، جهت تسریع در روند رسیدگی به بررسی بودجه ۱۴۰۱، آن دسته از پیشنهاداتی که ضروری به نظر برسد، در صحن مطرح می‌شود و از طرح مابقی پیشنهادات صرف‌نظر خواهد شد.


حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: همچنین مقرر شد جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه سال آینده، از امروز و در نوبت سوم، تا ساعت ۲۲ ادامه یابد.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم، با همکاری نمایندگان مجلس، بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۱ تا روز سه‌شنبه(۱۷ اسفند) در صحن مجلس پایان یافته و مصوبات تقدیم شورای نگهبان شود.


انتهای پیام/۴۱۶۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته