دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خاندوزی:

سد نگارستان هم منبع آبی گلستان خواهد بود هم درآمد

وزیر امور اقتصادی و دارائی گفت: سد نگارستان در کنار برخورداری از ظرفیت مهم در تأمین منابع آبی گلستان، دارای منابع گردشگری بی‌نظیر است که باید با برنامه‌ریزی مستمر برای توسعه و شکوفایی این بخش از اقتصاد علی‌آباد کتول اقدام شود.
کد خبر : 645431
4444



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارائی گفت: سد نگارستان در کنار برخورداری از ظرفیت مهم در تأمین منابع آبی گلستان، دارای منابع گردشگری بی‌نظیر است که باید با برنامه‌ریزی مستمر برای توسعه و شکوفایی این بخش از اقتصاد علی‌آباد کتول اقدام شود.


وی افزود: دولت سیزدهم برای حل مشکل کمبود آب گلستان با تخصیص به موقع اعتبارات و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام آبی، برنامه ویژه دارد.


خاندوزی خاطر نشان کرد: بیشتر طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و عمرانی گلستان با مشکل کمبود اعتبار و یا تخصیص ناقص منابع مالی مواجه هستند که این رویه نادرست و غیر کارشناسی اصلاح خواهد شد.


وزیر امور اقتصادی و دارائی ادامه داد: اعتباراتی در قالب تسهیلات بانکی برای تکمیل سد نگارستان از گذشته مصوب شده بود که با پیگیری‌های مستمر برای تخصیص و جذب این منابع مالی با همراهی بانک عامل تلاش خواهیم کرد.


خاندوزی گفت: سد نگارستان در کنار برخورداری از ظرفیت مهم در تأمین منابع آبی گلستان، دارای منابع گردشگری بی‌نظیر است که باید با برنامه‌ریزی مستمر برای توسعه و شکوفایی این بخش از اقتصاد علی‌آباد کتول اقدام شود.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته