دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1400 - 01:52

تانک‌های روسی به پشت دروازه‌های کی‌یف رسیدند

رسانه‌های غربی مدعی شدند که کاروان زرهی روسیه در ۲۵ کیلومتری کی‌یف پایتخت اوکراین از حرکت باز ایستاده است و براساس تصاویر ماهواره‌ای تانک‌ها و خودروهای سنگین نظامی در دو روز اخیر پیشروی نداشتند اما پیشروی در جنوب ادامه دارد.
کد خبر : 645195
اوکراین



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، رسانه‌های غربی مدعی شدند که کاروان زرهی روسیه در ۲۵ کیلومتری کی‌یف پایتخت اوکراین از حرکت باز ایستاده است و براساس تصاویر ماهواره‌ای تانک‌ها و خودروهای سنگین نظامی در دو روز اخیر پیشروی نداشتند اما پیشروی در جنوب ادامه دارد.


با بررسی تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده از سوی کمپانی مکسار و گفته‌های خبرنگاران گزارش کرد نخستین عامل توقف این کاروان که طول آن ۶۴ کیلومتر برآورد می‌شود، قطع پل‌ها روی ورودی رودخانه در ۲۵ کیلومتری کی‌یف است.


با وجود توقف کاروان نظامیان روسیه در ۲۵ کیلومتری‌ کی‌یف ارتش این کشور در روزهای گذشته با سرعت زیادی در نواحی جنوبی پیشروی کرده است.


این رسانه گفت : هم‌زمان منابع اطلاعاتی آمریکایی مشکل حمایت لجستیک را عامل دیگری در کند شدن و در نهایت توقف حرکت این کاروان نظامی می‌دانند. از قرار معلوم و براساس گزارش‌های محلی، نیروهای روسی در بسیاری از مناطق با کمبود و نبود سوخت برای ادامه حرکت دست‌وپنجه نرم می‌کنند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته