دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1400 - 01:20
عین‌اللهی:

کرونا اهمیت حفظ سلامت جامعه را بیش‌ازپیش به رخ کشید

وزیر بهداشت گفت: بحران جهانی کرونا نیز  اهمیت حفظ و اعتلای سلامت جامعه را بیش‌ازپیش به رخ کشید و از آنجا که همگان در یک کشتی نشسته‌ایم، ثابت کرد نباید از هیچ کوششی برای توسعه سلامت در جامعه فروگذار باشیم
کد خبر : 645190
عین اللهی



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، وزیر بهداشت، بهرام عین‌اللهی، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۱ اسفند روز ملی بهداشت محیط اعلام کرد: بحران جهانی کرونا اهمیت حفظ و اعتلای سلامت جامعه را بیش‌ازپیش به رخ کشید و از آنجا که همگان در یک کشتی نشسته‌ایم، ثابت کرد نباید از هیچ کوششی برای توسعه سلامت در جامعه فروگذار باشیم.


به گزارش ایرنا از وبدا، بهرام عین‌اللهی در این پیام افزود: یازدهم اسفندماه روز ملی بهداشت محیط، بهانه ایست برای یادآوری تلاش‌های بی‌منت و شبانه‌روزی خدمتگزاران دیگری از نظام سلامت و گرامیداشت این روز تلاشی است برای آماده‌سازی عمومی و جلب همکاری‌های فرابخشی در نیل به‌سلامت جامعه.

وی تصریح کرد: امروزه دستیابی به یک زندگی سالم با امید به زندگی مطلوب تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائه عادلانه خدمات سلامت فراهم می‌شود.


عین‌اللهی افزود: بهداشت محیط با شناسایی و کنترل عوامل محیطی تأثیرگذار بر سلامت، مسئولیت خطیری را با توجه به گسترش روز افزون و تنوع آلاینده‌های محیطی در اجرای رسالت خود عهده‌دار است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بر این باورم که دست‌یابی به شاخص‌های مناسب در ارتقای بهداشت محیط بدون سخت‌کوشی و زحمات همیشگی همکاران ارجمندم در حوزه بهداشت محیط میسر نخواهد بود و توفیقات حاصله نیز نشان از سخت‌کوشی و ارزش‌گذاری این گروه از خادمان به‌نظام سلامت برای خدمتی که ارائه می‌دهند است.


وی افزود: بحران جهانی کرونا نیز اهمیت حفظ و اعتلای سلامت جامعه را بیش‌ازپیش به رخ کشید و از آنجا که همگان در یک کشتی نشسته‌ایم، ثابت کرد نباید از هیچ کوششی برای توسعه سلامت در جامعه فروگذار باشیم؛ خوشبختانه در فعالیت مهندسی بهداشت محیط که در کشور بعنوان یک فعالیت منسجم، منشأ اثرات زیادی در ارتقای سلامت جامعه بوده است، با همت والا و تلاش بی‌وقفه همکاران در این حیطه روزبه‌روز درخشش و اثربخشی بیشتری داشته که بر هیچ انسان دوستدار سلامت پوشیده نیست.

عین‌اللهی گفت: اینجانب ضمن عرض تبریک این روز ملی به جامعه گران‌سنگ بهداشت محیط کشور، آرزوی موفقیت برای یکایک خدمتگزاران این عرصه را از درگاه الهی مسئلت می‌نماییم.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته