دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از دانشگاه‌ آزاد اسلامی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه رفیع دانشگاه آزاد اسلامی بر حمایت از این مجموعه علمی در سطح استان تأکید کرد.
کد خبر : 645163
4444

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، سید علی احمدزاده در دیدار با شورای دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بی‌بدیل این دانشگاه در سطوح عالی کشور گفت: زمانی که کشور در حوزه علمی با مشکل جدی مواجه بود دانشگاه آزاد نقش اساسی برای ترقی علم در کشور را بر عهده گرفت.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانشگاه آزاد خیلی سریع خود را به سطوح بالای علمی رساند و صاحب جایگاه‌های ممتاز علمی و اساتید برجسته‌ای شد.


وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر افراد ولایی زیادی وارد مجموعه دانشگاه شدند که جای خرسندی است، در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم افراد ولایی وارد مجموعه دانشگاه شدند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موظف به حمایت از تفکر و جریان ولایی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، گفت: مشکلات و کمبود امکاناتی که در دانشگاه آزاد مطرح شده در همه جای استان وجود دارد.


احمدزاده با اشاره به مشکلات در حوزه فرهنگی و زیرساختی افزود: مشکلات فراوان است، وقتی در سفری وضع جاده‌های استان را می‌بینم دوست دارم کاری انجام دهم تا این مشکلات با سرعت حل شود اما امکانات و اعتبارات کم است.


وی عنوان کرد: در بخش فرهنگی وقتی به مصلاها و سایر حوزه‌ها نگاه می‌کنم می‌خواهم که سریع به بخش فرهنگی برسم اما با کمبود اعتبارات مواجه هستیم، گستردگی اعتبارات در استان‌های بزرگ وجود دارد اما در استان کوچکی مانند کهگیلویه و بویراحمد این‌گونه نیست و در حوزه اعتبارات دست ما بسته است.


احمدزاده با تأکید بر حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: دستگاه‌های دولتی از دانشگاه آزاد حمایت کنند، ضمن اینکه جایگاه این دانشگاه در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی دیده شود.


مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به منع قانونی برای جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد در پست‌های مدیریتی اشاره و عنوان کرد: طبق آنچه در برنامه پنجم توسعه آمده نمی‌توانیم از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ آزاد در مدیریت‌ها استفاده کنیم و از توان نیروهای ولایی دانشگاه محروم شدیم.


احمدزاده از آمادگی خود برای حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی در تمام زمینه‌ها خبر داد و عنوان کرد: حتماً به جامعه دانشگاهی و دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت چرا که دانشگاه آزاد دارای یک جریان ولایی، پاک و زلال است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما را از خودتان بدانید و مشکلات و موانعی که دارید به من اطلاع دهید، افزود: روسای دانشگاه آزاد استان با من در ارتباط باشند و مشکلات را انعکاس دهند تا پیگیری کنم.


احمدزاده با بیان اینکه اگر بتوانم خدمتی به مجموعه دانشگاهی استان خصوصاً دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهم دریغ نخواهم کرد، گفت: از دستگاه‌های دولتی می‌خواهم دانشگاه را موردحمایت قرار دهند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان سخنانش در جمع شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان بر کار میدانی برای رفع مشکلات فراوان در این استان تأکید کرد و گفت: از شهید سلیمانی الگو بگیریم و به‌مانند این بزرگوار برای رفع مشکلات مردم در میدان باشیم.


در این دیدار اکرامی رئیس دانشگاه آزاد استان به بیان مشکلات این دانشگاه پرداخت و خواستار حمایت استاندار از مجموعه دانشگاه آزاد شد.


همچنین با حکم دکتر طهرانچی دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور سید علی احمدزاده به‌عنوان عضو حقوقی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


انتهای پیام/۴۱۲۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته