دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در حاشیه آزمون دکتری امسال دانشگاه آزاد اسلامی

مهرداد نوابخش: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال جذب دانشجویان ممتاز است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از ارائه تخفیف به سه نفر برتر آزمون دکتری خبر داد.
کد خبر : 64513

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر مهرداد نوابخش رییس دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی گفت: «با توجه به اینکه آزمون دکتری یک آزمون تخصصی است، دانشگاه آزاد اسلامی بویژه دانشگاه تهران مرکزی سعی کرد در واحدهایی که مجری کنکور دکتری بودند از بهترین تیم اجرایی استفاده کند.»


او افزود: «سعی شد که محیطی آرام برای داوطلبان فراهم شود تا داوطلبان بتوانند بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند. کادر اجرایی کنکور در سه شعبه امتحانی دانشگاه‌ آزاد تهران مرکزی یعنی مجتمع نیایش، مجتمع پیامبر اعظم (ص) و مجتمع ولی‌عصر (عج) در نوبت صبح 670 نفر و در نوبت عصر 671 نفر بودند.»


نوابخش گفت: «قرنطینه‌های اصلی و فرعی از دو هفته پیش از آزمون دکتری شروع شد. سعی شد نسبت به سال گذشته برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود و بهترین مجتمع‌ها به آزمون دکتری اختصاص داده شود.»


او افزود: « تخفیف‌های ویژه‌ای به آن‌دسته از داوطلباانی که در آزمون دکتری جزو سه نفر برتر باشند تعلق می‌گیرد. از آنجا که افزایش کیفیت شعار دانشگاه آزاد اسلامی است آن دسته از داوطلبانی که نمره بالایی در آزمون جامع کسب کنند و جز دانشجویان ممتاز باشند می‌توانند در دانشگاه‌ها آزاد جذب شوند.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته