دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1400 - 13:10
فداکار:

کرامت دانشجویان در همه حال حفظ شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: احترام، عزت و کرامت دانشجویان و خانواده آنان در همه حال حفظ شود.
کد خبر : 645013
شوراي اداري استان خراسان شمالي



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: احساس مسئولیت به دانشجویان باید در سرلوحه کاری قرار گیرد و احترام، عزت و کرامت دانشجو و خانواده آنان در همه حال حفظ شود.




بیشتر بخوانید:


لزوم همراهی و مشارکت استادان در پاسخگویی صحیح به دانشجویان




معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: افزایش جذب دانشجو نشان از همت جمعی همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی دارد و امیدواریم با پیگیری‌های مستمر و شناسایی جامعه هدف در سال‌های آتی نیز شاهد جذب خوب دانشجو در واحدهای دانشگاهی این استان باشیم.


کرامت دانشجویان در همه حال حفظ شود


غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز برخی مشکلات و دغدغه‌های همکاران و اعضای هیئت علمی را بیان و گزارشی از عملکرد واحدهای دانشگاهی در جذب و افزایش دانشجو، جذب دانشجوی بین الملل و دستاوردهای پژوهشی ارائه داد.


به گزارش آنا، در ادامه این جلسه رؤسای واحدهای دانشگاهی استان خراسان شمالی نیز مسائل و چالش‌های واحدهای دانشگاهی خود را بیان و خواستار پیگیری از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شدند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/





انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب