دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1400 - 22:56

پوتین خیال اعراب و اوپک پلاس را راحت کرد

دفتر مطبوعانی کاخ کرملین روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای با یادآوری اینکه در گفت‌وگوی پوتین و ولیعهد ابوظبی، مسائل مهم همکاری‌های دو کشور بررسی شد، افزود: دو طرف سطح همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی-بازرگانی و حوزه‌های دیگر را عالی ارزیابی کردند. 
کد خبر : 644902
پوتین



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، دفتر مطبوعانی کاخ کرملین در بیانیه‌ای با یادآوری اینکه در گفت‌وگوی پوتین و ولیعهد ابوظبی، مسائل مهم همکاری‌های دو کشور بررسی شد، افزود: دو طرف سطح همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی-بازرگانی و حوزه‌های دیگر را عالی ارزیابی کردند.


ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی گفت‌وگوی تلفنی کرد و روند اجرای توافق‌های اوپک پلاس و همکاری در سازمان‌های بین‌المللی و اوضاع اوکراین موضوع‌های مهم این مذاکره را تشکیل می‌داد.


بیشتر بخوانید:


نگرانی نفتی اعراب در بحبوحه جنگ اوکراین/ چرا اعراب سکوت اختیار کردند


در گفت‌وگوی تلفنی همچنین به اهمیت همکاری‌های سازنده دو کشور در سازمان‌های بین‌المللی در وهله اول سازمان ملل اشاره و بر عزم متقابل برای توسعه مشارکت راهبردی دو کشور تأکید شد.


در ادامه بیانیه گفته شده است: پوتین و ولیعهد ابوظبی، روند اجرای توافق‌ها در چارچوب اوپک پلاس را بررسی کرده و برای ادامه هماهنگی اقدامات دو کشور به‌منظور تثبیت بازارهای جهانی انرژی ابراز علاقه‌مندی کردند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته