دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

ایرانپوریان: بازی در چنین زمینی مسخره کردن لیگ است/ تراکتور قطعا بهترین نتایج را خواهد گرفت

مدافع تراکتورسازی گفت: بازی های لیگ برتر باید در زمین هایی که کیفیت خوبی دارند برگزار شود نه در زمینی که برای لیگ های دو و سه هم نامناسب نیست.
کد خبر : 64472

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره کسب تساوی برابر تیم راه‌آهن با انتقاد از کیفیت بد زمین ورزشگاه قدس اظهار داشت: «ما برای کسب سه امتیاز پای به تهران گذاشته بودیم، اما فکر این زمین بد را نکرده بودیم، حتی بازیکنان تیم راه‌آهن هم از این زمین در نیمه دوم ناراضی بودند و دعا می کردند در این زمین مصدوم نشوند. واقعا این زمین در حد لیگ محلات هم نبود چه برسد به برگزاری بازیهای لیگ برتر. این زمین حتی برای تیم راه‌آهن هم مناسب نیست و در بازی های آینده آنها را دچار مشکل خواهد کرد.»


وی ادامه داد: «البته ما باید در این بازی سه امتیاز بازی را کسب می کردیم، بازی مهمی بود و می توانست ما را به بالای جدول بکشاند، اما شرمنده هواداران شدیم که در تهران ما را حمایت کردند، البته همگان دیدند که در این بازی مالکیت توپ و میدان با ما بود. موقعیت هایی هم داشتیم که اگر دقت می کردیم می توانستیم از آنها استفاده کنیم اما این امر مقدور نشد و به تساوی رضایت دادیم اما در ادامه بهتر خواهیم شد و بدون تردید نتایج خوبی را خواهیم گرفت.»


مدافع تیم تراکتور در مورد شعارهای هواداران علیه مدیرعامل باشگاه هم خاطرنشان کرد: «هواداران ما خیلی با معرفت هستند، عباسی تمام سعی و تلاش خود را می کند، این درست نیست که زحمات او را فراموش کنیم. در روزهای اخیر با بازیکنانی که جذب تراکتور شدند آقای عباسی نشان دادند که برای موفقیت تیم چیزی کم نمی گذارند، ما در بازی های آینده این نتایج را جبران خواهیم کرد و مطمئن باشید تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته