دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1400 - 14:52

مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

فرصت ثبت‌نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد و متقاضیان تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
کد خبر : 644688
آزمون دکتری سال ۱۴۰۱



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از اول اسفند آغاز شده است و تا یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ادامه داشت.


آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی https://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است.


همچنین پیوست دوم دفترچه راهنما و جزئیات شرایط ثبت‌نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اصلاح شده است و داوطلبان می‌توانند با توجه به مندرجات دفترچه راهنما در آزمون ثبت‌نام کنند.


با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند در فرصت جدید ثبت‌نام از ۱۶ اسفند تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در آزمون ثبت‌نام کنند. همچنین افرادی که هزینه آزمون را پرداخته و کد پیگیری دریافت کرده‌اند ولی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند در این بازه زمانی ۱۶ تا ۲۱ اسفند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته