دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1400 - 09:12
حاجی‌دلیگانی در صحن مجلس:

بررسی بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۱ امروز باید پایان یابد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: بررسی بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۱ امروز باید در مجلس پایان یابد، در غیر اینصورت مجبور به ارائه بودجه چند دوازدهم هستیم.
کد خبر : 644555
حاجی دلیگانی



به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان اظهار کرد: سال گذشته برای بررسی لایحه بودجه ۸۶ ساعت فرصت گذاشتیم و ابلاغ قانون بودجه تا ۲۹ اسفند طول کشید.


وی افزود: تاکنون برای بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در صحن مجلس ۶۴ ساعت زمان صرف شده و فقط تا بخش درآمدی تبصره ۱۰ پیش رفتیم. این در حالی است که ما برای اتمام بررسی لایحه بودجه در صحن مجلس فقط تا ۱۹ اسفند فرصت داریم و پس از آن باید بودجه در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرد، اگر نیاز به اصلاح باشد، مجلس باید ایرادات را برطرف کند.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: اگر امروز همکاران همراهی لازم را داشته باشند و بتوانیم بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را تمام کنیم و از صبح چهارشنبه وارد بخش هزینه‌ای شویم، می‌توانیم امیدوار باشیم که با این روند، بررسی بودجه در صحن مجلس و موعد مقرر پایان یابد.


حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در صورتی که بخش درآمدی بودجه سال آینده امروز پایان نیابد، مجبوریم بودجه «دو دوازدهم» یا «سه دوازدهم» تصویب کنیم.


انتهای پیام/۴۱۶۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته