دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1394 - 16:23

مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گرامیداشت سی هفتمین بهار آزادی آغاز شد

دومین دوره مسابقات والیبال چهار نفره گرامیداشت دهه مبارک فجر با شرکت شش تیم از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد آغاز شد.
کد خبر : 64437

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در قالب شش تیم اعضای هیات علمی، حوزه معاونت آموزشی، اداره حفاظت فیزیکی، کارکنان بیمارستان دانشگاه، معاونت پژوهش و فناوری و تیم معاونت اداری و مالی و بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.


در روز اول این مسابقات که در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد، والیبالیست های اداری و مالی توانستند در دو ست پیاپی تیم نه چندان آماده پژوهش و فناوری را مغلوب سازند. در این بازی که با قضاوت داور ملی ایران علی حیدری انجام شد، والیبالیست‌های اداری مالی با جاگیری های مناسب در دفاع روی تور و استفاده از سرویس های پرشی فرصت هیچگونه عرض اندامی را به تیم حریف ندادند. این بازی در ست نخست با نتیجه 15 بر 10 به سود کارکنان اداری و مالی پایان یافت. در ست دوم هر چند پژوهش و فناوری با شناخت نقاط ضعف خود بازی منطقی تری ارائه کرد، اما در مقابل، سرو قامتان اداری و مالی هم با هماهنگی بیشتر برتری خود را بر حریف تحمیل کرده و بازی در این ست با نتیجه 15 بر 11 به سود اداری و مالی به پایان رسید.



در بازی دوم تیم های کارکنان آموزش و بیمارستان دانشگاه در دو سوی تور مقابل هم صف آرایی کردند. آموزشی ها با شروع توفانی بازی مجال هرگونه واکنشی را از تیم کارکنان بیمارستان گرفتند و در پایان ست نخست با نتیجه 15 بر 8 به رختکن رفتند. در نیمه دوم تیم بیمارستان که قدری خود را بازیافته بود با مسلط شدن بر توپ و تور جبران مافات کرد. والیبالیست‌های بیمارستانی با جاگیری مناسب در همه نقاط زمین مانع از یکه تازی آموزشی ها شدند و در پایان ست دوم توانستند به عنوان پیروز میدان از زمین مسابقه خارج شوند. در ست سوم والیبالیست‌های آموزش توانستند با فشار آوردن بر نقاط ضعف حریف آنان را مجبور به قبول شکست کند و در پایان این مسابقه تیم کارکنان معاونت آموزشی با نتیجه 2 بر یک از سد تیم کارکنان بیمارستان دانشگاه گذشت.


در بازی سوم این تورنمنت تیم کارکنان اداره حفاظت فیزیکی در مقابل تیم نیمه حرفه ای اعضای هیات علمی قرار گرفت. در این بازی که مجموعا 43 سرویس به همراه داشت تیم اداره حفاظت فیزیکی در نقش حریف تمرینی در بازی حاضر شد و نتوانست در مقابل والیبالیست های نیمه حرفه ای استادان کاری از پیش ببرد و در دو ست پیاپی و با نتایج 15 بر 9 و 15 بر 4 بازی را واگذار کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته