دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1400 - 13:05
رئیس دانشگاه آزاد بندرانزلی تأکید کرد؛

تقویت گفت‌وگو و هنر شنیدن بین دانشجویان با کرسی‌های آزاداندیشی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی گفت: کرسی‌های آزاداندیشی باید در فضایی آرام و با حفظ احترام متقابل برگزار شده و از این طریق هنر خوب شنیدن و گفت‌وگو میان دانشجویان و استادان تقویت شود.
کد خبر : 644341
امیرحسین بحری

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرانزلی، امیرهوشنگ بحری در مراسم تجلیل از منتخبان کرسی‌های آزاداندیشی که در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی برگزار شد با قدردانی از تلاش عوامل اجرایی مسابقات گفت: این رویداد ملی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


«الگوسازی سلبریتی‌ها به جای نخبگان» زیر ذره‌بین دانشجویان




وی افزود: کرسی‌های آزاداندیشی باید در فضایی آرام و با حفظ احترام متقابل برگزارشده و از این طریق هنر خوب شنیدن و گفت‌وگو میان دانشجویان و استادان تقویت شود.


تقویت گفت‌وگو و هنر شنیدن بین دانشجویان با کرسی‌های آزاداندیشی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین دوره کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و برگزاری دومین دوره آن در واحدهای مختلف استان و بندرانزلی تبیین کرد: برگزاری این رویداد ملی و برنامه‌های مشابه آن موجب کشف استعدادها در فضای دانشگاه شده و اجرای آن می‌تواند مقدمه‌ای برای برگزاری برنامه‌های دیگر باشد.


بحری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در رشته‌های علوم‌ انسانی نظیر حقوق، مدیریت و... در سطح استان سرآمد است، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی میان دانشجویان به‌ ویژه دانشجویان این رشته‌ها حائز اهمیت است و امیدواریم این دانشجویان بتوانند به قوانین کشوری خط‌مشی دهند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اشاره به نقش کرسی‌های آزاداندیشی در تقویت روحیه انتقادپذیری گفت: همه ما باید روحیه نقدپذیری را در خود تقویت کرده و به این جمله توجه داشته باشیم که هر کسی که از من انتقاد نکند دشمن من است.


به گزارش آنا، دومین دوره کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی بهمن ۱۴۰۰ با حضور هشت گروه هشت نفره و در مجموع با شرکت ۶۴ دانشجو برگزار شد و در پایان دو گروه منتخب به مرحله استانی راه یافتند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته