دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1400 - 17:40

ملی‌پوشان فوتسال تیم نصر فردیس البرز مشکوک به کرونا شدند/ بی‌تدبیری در اردوی تیم ملی!

بازیکنان تیم نصر فردیس پس از حضور در اردوی تیم ملی فوتسال بانوان و انجام بازی دوستانه با روسیه مشکوک به ابتلای ویروس کرونا شده‌اند.
کد خبر : 644187
فوتسال بانوان

مجید رمضانی مدیرعامل باشگاه نصر فردیس البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره مشکوک بودن تعدادی از بازیکنان تیم فوتسال فردیس به کرونا در اردوی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: چند وقت پیش که تورنمنت کافا برگزار شد ۸ بازیکن تیم نصر فردیس به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. پس از آن چند تا از بازیکنان مصدوم و مسموم شده‌اند و چند نفری هم مشکوک به کرونا بودند. این موضوع در بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان با روسیه هم تکرار شد. تیم ما برای این مسابقات هم که کاملاً تدارکاتی و دوستانه بود ۸ بازیکن در اختیار تیم ملی گذاشت. این در حالی است که ما الان در مرحله پلی‌آف هستیم و حساسیت زیادی داریم اما با تیم ملی همکاری کرده‌ایم و علی‌الرغم اینکه برخی از باشگاهها از دادن بازیکن امتناع داشتند بازیکنان خودمان را در اختیار آن‌ها گذاشتیم. البته پیش از برگزاری بازی به اعضای کادر فنی تیم تأکید کرده‌ام که بازیکنان ما در بهترین شرایط باشند و مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.


وی گفت: متأسفانه بعد از اینکه این بازی دوستانه انجام شد، تعدادی از بازیکنان ما مشکوک به کرونا شده‌اند. تعدادی نیز از ناحیه پا مصدوم می باشند.در حالی که به ما این اطمینان خاطر را داده بودند که بهترین امکانات را برای ملی‌پوشان در نظر می‌گیریم اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. پس از برگشت بازیکنان از تیم ملی مدام در حال مداوای تعدادی از آنها هستیم. پس از پیگیری های لازم معلوم گردید متأسفانه یکی از اعضای اصلی کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده‌ بود، که مجبور به ترک اردو می گردد و ایشان از محلی دیگر جواب منفی کرونا ارائه داده تا مجوز حضور در اردو را پیدا کند. در روز آخر که تیم ملی با روسیه بازی داشته باز هم از اعضای کادر فنی و بازیکنان تست کرونا می‌گیرند و متأسفانه معلوم می گردد همان شخص جوابش مثبت بوده و در بین دو نیمه به او اعلام گردیده و ایشان سالن مسابقه را ترک می‌نماید.


مدیر مدیرعامل باشگاه نصر فردیس البرز تأکید کرد: این موضوع باعث گردیده تا سلامتی تمامی بازیکنان ایران و روسیه و همچنین کادر فنی به خطر بیفتد این در حالی است که در کشورمان خلبان‌هایی داریم که به خاطر حفظ جان هموطنان، حاضرند جان خود را به خطر بیاندازند و به درجه رفیع شهادت نائل گردند اما در مقابل افرادی دیگر هم داریم که به خاطر حفظ موقعیت خود با وجود بیماری در زمین بازی حضور پیدا می‌کنند تا سلامتی بقیه بازیکنان را به خطر بیاندازند. ضمن اینکه طی اطلاع واصله تعدادی از اعضا اجرایی مسابقه نیز تست کرونا نداده بودند.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته