دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1400 - 16:34

چطور با آموزش مکانیک خودرو صاحب درآمد 50 میلیونی شویم؟

آموزش مکانیک خودرو یکی از پردرآمدترین و تخصصی ترین رشته های تعمیر خودرو می باشد که به دلیل بازار کار خوب علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. این روزها شاهد افزایش روز افزون تعداد خودروها در کشور هستیم با افزایش تعداد خوردو بدون شک میزان خسارت وارد شده به خودرو بیشتر می شود.
کد خبر : 644171
رپرتاژ




به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا   آموزش مکانیک خودرو یکی از پردرآمدترین و تخصصی ترین رشته های تعمیر خودرو می باشد که به دلیل بازار کار خوب علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. این روزها شاهد افزایش روز افزون تعداد خودروها در کشور هستیم با افزایش تعداد خوردو بدون شک میزان خسارت وارد شده به خودرو بیشتر می شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تولید خودرو تعمیرات خودرو تخصصی شده و تنها تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده می توانند از پس تعمیر خودرو برآیند. همه این موارد نشان دهنده بازار کار عالی شغل مکانیکی خودرو است. بنابراین در صورتی که مکانیکی را به صورت حرفه ای و از طریق شرکت در دوره آموزش مکانیک خودرو یاد بگیرید می توانید به درآمد 50 میلیون تومانی دست پیدا کنید.


اگر به مشاغل مرتبط با خودرو علاقه دارید و می خواهید یک شغل پردرآمد و پولساز مرتبط با خودرو داشته باشید، همراه ما باشید.



ترفندهای طلایی درآمدزایی با آموزش مکانیک خودرو


به دلیل افزایش تعداد خودرو همچنین پیشرفته شدن تکنولوژی تولید آنها شغل مکانیکی یکی از بهترین مشاغل مرتبط با خودرو است و در حال حاضر مکانیک کاران حرفه ای از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین می توان انتظار داشت که با یادگیری مکانیک خودرو می توان به درآمد بالایی دست یافت. اگر در این شغل فعالیت دارید یا قصد ورود به این حرفه را دارید توصیه می کنیم به نکاتی که در زیر اشاره می کنیم توجه داشته باشید.


1-آموزش مکانیک خودرو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.


با توجه به بازار کار خوب و پولساز مکانیکی شاهد برگزاری این دوره در آموزشگاه های بسیاری هستیم. اگر هدف شما از یادگیری مکانیکی ورود به بازار کار و درآمدزایی است باید در انتخاب آموزشگاه مکانیک خودرو دقت داشته باشید و هنگام ثبت نام به ویژگی های از قبیل مجهز بودن آموزشگاه، عملی بودن آموزش ها، حرفه ای بودن استاد، اعتبار آموزشگاه و مدرک، کامل بودن سرفصل ها توجه داشته باشید.


در یک آموزشگاه حرفه ای، آموزش ها عملی و جامع بوده به گونه ای که پس از پایان دوره بتوانید انواع مشکلات در خودروهای داخلی و خارجی را رفع کنید.


2-تمرین و تکرار بسیاری داشته باشید.


برای کسب درآمد از طریق مکانیکی باید تمرین و بسیاری داشته باشید و بر روی خودروها کار عملی داشته باشید و از این طریق با تمام فوت و فن ها و نکات مکانیکی آشنا شوید. اگر دوره مکانیک خودرو را در یک آموزشگاه حرفه ای بگذرانید از چنین فرصتی برای تمرین و کار عملی برخوردار خواهید بود و می توانید زیر نظر استاد بر روی موتور خودروها کار کرده و از این طریق به صورت حرفه ای مکانیکی را یاد بگیرید.


3-کارورزی داشته باشید.


کارآموزی یکی از موارد مهم دیگری است که برای حرفه ای شدن در این شغل باید به آن توجه داشته باشد. کارورزی از چند جهت اهمیت دارد. مهم ترین نکته این است که شما با کارورزی با تمام ریزه کاری های تعمیرات خودرو و مکانیکی آشنا شده و تجربه خوبی در این زمینه به دست می آورید.


در نظر داشته باشید که یک مکانیک خودرو بایستی درک درستی از انواع سیستم های خودرو قطعات آن از قبیل سیستم سوخت رسانی، تعلیق، خنک کاری، تعلیق و غیره داشته باشد و بتواند مشکلات ایجاد شده در موتور و دیگر قطعات را رفع کند.


آشنایی با آموزشگاه فنون برق


مواردی که در قسمت قبل اشاره شد به خوبی نشان می دهد که انتخاب آموزشگاه از فاکتورهای مهمی است که برای موفقیت و درآمدزایی از شغل مکانیک خودرو باید به آن توجه داشته باشید. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های مکانیکی در تهران است که با خیالی آسوده می توانید در دوره مکانیکی آن ثبت نام کرده و صفر تا صد مکانیکی را یاد بگیرید.


برخی از ویژگی های این دوره در آموزشگاه فنون برق عبارتند از:


مکانیک خودرو در آموزشگاه فنون برق توسط اساتید حرفه ای و با تجربه آموزش داده می شود.


سرفصل های این دوره با توجه به نیازهای مشتریان در بازار کار تدوین شده است و به گونه ای شما را آموزش می دهد که در بازار کار بتوانید مشکلات مکانیکی انواع خودرو را رفع کنید.


کلاس مکانیکی در آموزشگاه فنون برق مجهز به انواع ابزار و تجهیزات است.


آموزش ها در دوره مکانیک خودرو به صورت عملی بوده و می توانید به صورت عملی بر روی موتور انواع خودرو کار کنید.


این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره مکانیک خودرو را برگزار کرده و در اتمام دوره یک مدرک فنی حرفه ای مکانیک خودرو ارائه می دهد.


بهره مندی از بازآموزیی رایگان، مدرک معتبر همچنین پشتیبانی نامحدود از دیگر مزایای شرکت در دوره آموزش مکانیک خودرو فنون برق است.


چطور با آموزش مکانیک خودرو صاحب درآمد 50 میلیونی شویم؟


آموزش برق خودرو با فنون برق


آموزش برق خودرو از دیگر دوره های مرتبط با خودرو است که بازار کار و درآمد خوبی دارد و با یادگیری مهارت های آن می توانید یک شغل پولساز، همیشگی و آینده دار برای خود دست و پا کنید. در آموزشگاه فنون برق این دوره به صورت عملی و کارگاهی برگزار می شود. سرفصل های این دوره آموزشی بسیار کامل و جامع بوده و با شرکت در آن می توانید هر آنچه برای ورود به بازار کار برقکاری خودرو مورد نیاز است را یاد بگیرید.


این دوره آموزشی مناسب کلیه علاقه مندان به برق خودرو می باشد و از پایه برقکاری خودرو را به شما آموزش می دهد. آموزش رفع مشکلات باتری خودرو، آموزش سیم کشی خودرو، آموزش تعمیر بخاری، آموزش تعمیر چراغ های خودرو، آموزش عیب یابی برف پاک کن، آموزش تعمیر استارت، آموزش شارژ دینام، آشنایی با مالتی پلکس برخی از سرفصل ها در این دوره آموزشی است.


چطور با آموزش مکانیک خودرو صاحب درآمد 50 میلیونی شویم؟


آموزش تعمیرات پکیج با فنون برق


آموزش تعمیرات پکیج یکی از دوره های پرطرفدار تعمیرات در آموزشگاه فنون برق است. همانطور که می دانید امروزه نصب پکیج به دلیل مزایای بسیاری که دارد بسیار پر رونق شده است و این موضوع بازار کار را برای نصابان و تعمیرکاران پکیج بسیار پر رونق کرده است. در این دوره آموزشی نحوه عیب یابی پکیج های تک مبدل و دو مبدل، رسوب گیری پکیج، عیب یابی پرشردود، فلوسوئیچ، پمپ سیرکولاتور، پرشوسویچ، هواگیری، همچنین نحوه باز و بسته کردن قطعات و تعویض آنها به شما آموزش داده می شود.


شیوه برگزاری این دوره مانند دیگر دوره ها به صورت عملی است و شما عزیزان طی دوره کلیه سرفصل های آموزشی را تمرین کرده و رفع اشکال می نمایید.


آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی، آموزش برق ساختمان، آموزش تعمیرات ایسیو خودرو، آموزش جوشکاری، آموزش تعمیرات لپ تاپ برخی از دیگر دوره های در این آموزشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشگاه فنون برق و اطلاع از تخفیف‌های این آموزشگاه، می‌توانید به آدرس https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با برای مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ یا ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ تماس بگیرید.



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته