دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1400 - 14:13
پورزراعی مطرح کرد؛

نقش مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای پایه علمی شهرستان سروستان

فرماندار سروستان نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان در ارتقای پایه علمی و فرهنگی این شهرستان را ستود.
کد خبر : 644070
نشست مسئولان شهرستان سروستان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سروستان، نشست صبحانه کاری امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره آب سروستان و هیئت رئیسه دانشگاه سروستان درباره شکایت اداره آب از دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع «ساخت و ساز در مسیر آبراهه» برگزار شد و راهکارهای کارشناسی برای حل این شکایت بررسی و به تصویب رسید.




بیشتر بخوانید:


دانشگاه‌ها نقش اساسی و کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند




فرماندار سروستان در این نشست نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان در ارتقای پایه علمی و فرهنگی شهرستان سروستان را ستود و گفت: تعامل دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان موجب ایجاد آرامش در سطح شهر شده و آثار مثبت این تعامل، ایجاد خدمات بهتر به مردم خواهد بود.


محسن پورزارعی، مشکل به‌وجود آمده بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان و اداره آب این شهرستان را قابل حل دانست و افزود: در رایزنی با مسئولان استانی دستگاه‌های ذی‌ربط این مشکل رفع می‌شود.


حجت‌الاسلام سید عباس موسوی امام جمعه سروستان هم در این نشست با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی منشأ خیرات و برکات فراوان بوده است، گفت: مسائل پیش آمده بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان سروستان باید با نظارت فرمانداری رفع شود تا نیاز به گشایش پرونده در دادگاه نباشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان هم فضاها و امکانات این دانشگاه را متعلق به مردم و بیت‌المال دانست و ادامه داد: ساخت و سازهای این دانشگاه با مجوزهای قانونی بوده است.


مزدا معطری مطرح کرد: با ارائه راهکارهای کارشناسی و جایگزین می‌توان مشکل به‌وجود آمده را حل و فصل کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته