دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1400 - 11:52
مدیرعامل تدارکات پزشکی هلال احمر مطرح کرد؛

تولید بیش از ۲۷ میلیون سرنگ در یک ماه

عسکری گفت: بیش از ۲۷ میلیون انواع سرنگ در یک ماه گذشته تولید شده است.
کد خبر : 644057
هلال



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در خصوص تولید سرنگ در این مجموعه اظهار کرد: از ۲۱ دی ماه سال جاری تا روز ۲۰ بهمن ماه در مجموع سرنگ ۵ میل با سرسوزن G۲۲ به تعداد ۸ میلیون و ۳۵۲ هزار عدد تولید شده است.


وی افزود: همچنین سرنگ ۲ میل با سرسوزن G۲۳ به تعداد ۱۳ میلیون و ۳۹۲ هزار عدد، سرنگ ۱۰ میل با سرسوزن G۲۱ به تعداد یک میلیون و ۵۵۵ هزار عدد و سرنگ ۵ میل سه تکه با سرسوزن G۲۲ به تعداد ۲ میلیون و ۱۶ هزار عدد تولید شده است.


این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با تمام توان در عرصه تولید فعالیت میکند تا نیازهای حوزه پزشکی کشور را تامین و تلاش میکند تا موانع این عرصه را نیز برطرف کند. در همین راستا تولید سرنگ ۲ میل سه تکه با سرسوزن G۲۳ به تعداد یک میلیون و ۷۲۸ هزار عدد نیز در ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت.


عسکری تصریح کرد: همچنین سرنگ انسولین G۳۰ که از اقلام مهم عرصه تدارکات پزشکی است نیز به تعداد ۸۳۱ هزار عدد تولید شد. لازم به ذکر است در مجموع بالغ بر ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ از ۲۱ دی ماه تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در شرکت تجهیزات پرشکی هلال ایران یک تولید شده است.


انتهای پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته