دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1394 - 13:50

هفته بیستم لیگ برتر والیبال؛ جدال 6 تیم برای کسب 5 سهمیه پلی‌آف

هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان فردا (یکشنبه) با 5 دیدار پیگیری می‌شود و 6 تیم برای پنج سهمیه باقی مانده پلی‌آف تلاش می کنند.
کد خبر : 64380

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته نهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان فردا( یکشنبه) با 5 دیدار برگزار خواهد شد. تاکنون تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه صعودشان به مرحله پلی آف قطعی شده است. تیم های انتهای جدول مانند گوهر زاهدان، آلومینیوم المهدی هرمزگان و بازرگانی جواهری گنبد دیگر امیدی برای صعود به مرحله پلی‌آف ندارند.


در این هفته تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد میزبان پیکان خواهد بود. شاگردان پیمان اکبری هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارند و برای ثبت جایگاه خود نیاز به پیروزی دارند.


دومین مسابقه این هفته دیدار تیم کاله با بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر است. کاله در این هفته یک بازی سخت را مقابل تیم پرمهره بانک سرمایه پیش رو دارد.


از بازی های شاخص این هفته، تیم شهرداری تبریز مقابل شهرداری ارومیه به میدان می رود. شهرداری تبریز هم اکنون با 30 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و شهرداری ارومیه هم با 46 امتیازدر رده سوم جدول قرار دارد.باتوجه به اینکه شهرداری تبریز هنوز از صعود خود به مرحله پلی آف اطمینان ندارد، بنابراین باتوجه به شرایط میزبانی این بهترین فرصت برای پیروزی تبریزی‌ها است تا شانس خود را برای صعود به مرحله پلی آف بیشتر کنند.


از دیگر بازی‌های این هفته جدال نارنجی پوشان سایپا با آلومینیوم المهدی هرمزگان است. تیم سایپا هم‌اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد و به دنبال پیروزی در این دیدار است تا با آسودگی خاطر با آرمان حریف جدی در مسیر صعود به پلی آف روبه‌رو شود.


تیم‌های ثامن الحجج خراسان و آرمان ورزشی اردکان در مشهد به مصاف یکدیگر می روند. دیداری که اگر ثامن پیروز شود، جواز حضور در مرحله پلی آف را به دست می آورد.


برنامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


گنبد، ساعت 17: سالن المپیک


بازرگانی جواهری گنبد – پیکان تهران


آمل، ساعت 17: سالن پیامبر اعظم (ص)


کاله مازندران – بانک سرمایه


تبریز، ساعت 17: سالن شهید اقدمی


شهرداری تبریز – شهرداری ارومیه


تهران، ساعت 17: خانه والیبال


سایپای تهران – آلومینیوم المهدی هرمزگان


مشهد، ساعت 17: سالن مهران


ثامن الحجج خراسان – آرمان ورزشی اردکان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته