دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1394 - 13:33
با حکم وزیر بهداشت

باقر لاریجانی رئیس هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی شد

وزیر بهداشت در حکمی دکتر باقر لاریجانی، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت را به عنوان رئیس هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری منصوب کرد.
کد خبر : 64372

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،به نقل از پایگاه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باقر لاریجانی، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت را به عنوان رئیس هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری منصوب کرد و این همایش و جشنواره را یکی از رویدادهای مهم آموزش علوم پزشکی کشور خواند.


هاشمی سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب را لازمه تحقق اهداف این همایش و جشنواره خواند و ریاست هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری را به لاریجانی محول کرد.


برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و در سطح کشور در دست اجراست و بنابراین اعلام شده که محورهای هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری، که در اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار خواهد شد، حول برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تنظیم می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته