دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1394 - 13:27

حواشی انتخابات فدراسیون والیبال؛ معروف به داورزنی رای نداد

اعتراضات شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان مجمع انتخاباتی از حواشی جالب انتخابات فدراسیون والیبال بود.
کد خبر : 64371

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال امروز شنبه در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار شد و محمدرضا داورزنی موفق شد برای سومین دوره پیاپی ریاست این فدراسیون را به دست بیاورد.


*شلتوکتچی که برای حضور در مجمع انتخاباتی ثبت‌نام کرده بود پیش از آغاز مجمع انصراف داد تا رقابت بین داورزنی، سلیمی و رحمانیان برگزار شود.


* داورزنی در این انتخابات 41 رای کسب کرد و علیرضا سلیمی هم یک رای به دست آورد. رحمانیان هم رایی را به دست نیاورد. جالب اینکه سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال به صورت علنی اعلام کرد که رای خود را به سلیمی داده‌است.


*در لحظات پایانی مجمع بعضی از اعضا با سعید معروف که به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع حضور داشت عکس یادگاری گرفتند.


*در پایان رأی‌گیری انتخاب اعضای اصلی هیأت رئیسه فدراسیون بر عهده داورزنی قرار گرفت و اعضا اعلام کردند که وی خودش در زمان تعیین شده اعضا را مشخص کند. همچنین نصرالله سجادی معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش اعلام کرد در مجمع سالیانه گزارش عملکرد فدراسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


*بعد از اتمام مجمع نصرالله سجادی هنگام خروج از علیرضا سلیمی به دلیل حضور در انتخابات و گرم‌کردن تنور این انتخابات تشکر کرد.


*شیعی نماینده باشگاه پیکان نیز رضایت زیادی از این انتخابات نداشت و اعلام کرد که حدود 30 نفر از رای‌دهنده ها از هیات‌ها هستند و امکان دارد نتوانند خوب کار کنند. بهتر است در آینده درباره تعداد و حضور نماینده‌های رای دهنده در مجمع انتخابات دقت شود و تغییری صورت بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته