دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1400 - 17:23
عنایتی:

بردیم اما از عملکرد تیمم راضی نیستم/پدیده باید زودتر سروسامان بگیرد

سرمربی هوادار از عملکرد تیمش در بازی با پدیده ابراز نارضایتی کرد.
کد خبر : 643580
رضا عنایتی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، رضا عنایتی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر با حضور در نشست خبری اظهار کرد: درباره بازی حرفی برای گفتن ندارم. انتظاری که از تیمم داشتم و مسائلی که تمرین کرده بودیم، در زمین رخ نداد و فکر می‌کنم تیم کاملاً به‌هم ریخته‌ای بودیم. شرایط زمین و لغزندگی آنهم بر دو تیم تأثیرگذار بود، اما به دنبال بهانه نیستیم. انتظار داشتم بازیکنانم بیشتر تلاش کنند و وظایف خود را در زمین انجام دهند.


وی با اشاره به وضعیت نابسامان پدیده مشهد افزود: ان‌شاءالله این تیم در ادامه مسابقات موفق باشد و فوتبال مشهد سر و سامان بگیرد؛ چون وضعیت نگران‌کننده است. این شرایط متعلق به الان هم نیست و همین وضعیت چند سال متوالی برقرار بوده است. به‌عنوان یک مشهدی امیدوارم فوتبال مشهد سر و سامان بگیرد و شرایط مهیا شود تا هواداران مشهدی، همچنان تیم‌های خود را در لیگ برتر تشویق کنند.


سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد قضاوت کوپال ناظمی هم خاطرنشان کرد: قسم خورده‌ام کاری با داوری نداشته باشم. در طول مسابقه صحنه‌هایی رخ می‌دهد که یا به‌حق هست یا نیست. الان هم به داوران خسته نباشید می‌گویم.


انتهای پیام/119



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته