دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1394 - 12:31

یک عروسی، 68 مسموم

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان، عنوان کرد: شب گذشته بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن در یکی از تالارهای عروسی زنجان 68 نفر راهی بیمارستان شدند.
کد خبر : 64355

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، جواد مرادی، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان، اظهار کرد: شب گذشته در یکی از تالارهای عروسی مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن 68 نفر را راهی بیمارستان کرد و یک نفر نیز در محل مورد درمان قرار گرفت.


وی افزود: مصدومان دارای علائمی مانند سردرد، سرگیجه، تهوع، استفراغ و ... بودند که 8 نفر توسط آمبولانس به بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان منتقل شدند و مابقی توسط اتومبیل‌های شخصی به سایر بیمارستان‌ها منتقل شدند.


مرادی یادآور شد: 43 نفر از مصدومان که با هماهنگی اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع)، 11 نفر به بیمارستان آیت الله موسوی و 5 نفر نیز به درمانگاه شهدای گمنام زنجان انتقال یافتند.


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان، یادآور شد: این حادثه تنها در سالن زنانه رخ داده و گاز به سالن مردانه نفوذ نکرده و خوشبختانه این حادثه منجر به فوت نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته