دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1394 - 13:29

واحدهای بیرجند و قاینات قهرمان شطرنج و والیبال دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی شدند

تیم شطرنج خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات و تیم والیبال کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات شطرنج و والیبال استان خراسان جنوبی به میزبانی واحد قاینات شدند.
کد خبر : 64349

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقات با حضور تیم‌های دانشگاه‌‌ آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی برگزار شد و در پایان در قسمت شطرنج تیمی دانشجویان خواهر واحد قاینات موفق به کسب مقام قهرمانی و تیم­‌های بیرجند و فردوس به ترتیب دوم و سوم را کسب کردند.


در قسمت شطرنج تیمی دانشجویان برادران تیم دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند موفق به کسب مقام قهرمانی و تیم‌های قاینات و فردوس به ترتیب مقا­م‌های دوم و سوم را کسب کردند.


در قسمت شطرنج انفرادی دانشجویان خواهر، شربت­دار از واحد بیرجند مقام اول و فتحی و خان­زاد به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند و در شطرنج انفرادی برادران ارسلان شکوهی مقام اول و یونس یزدان­شناس و علی سرگلزایی دوم و سوم شدند.


در والیبال کارکنان و استادان تیم واحد بیرجند توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و تیم‌­های فردوس و قاینات در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. مراسم اختتامیه با حضور همه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان، مسئولان تربیت‌بدنی واحدهای استان با اهدای جوایز به پایان رسید.‌


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب