دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1400 - 10:46

در ولنتاین امسال چه کادو هایی بیش تر از همه استفاده شدند

چکیده: طبق آماری که از تعدادی فروشگاه بدست آمده و طبق نظر سنجی های انجام شده، اجناسی بیش از سایر کالا ها بعنوان کادو ولنتاین خریداری و اهدا شده اند که در این مقاله به آن ها می پردازیم.
کد خبر : 643422
image-20220223103829-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، طبق آمار بدست آمده گوی برفی ، گل طبیعی ، باکس های ترکیبی هدیه ، زیورالات و بدلیجات ، ساعت، عروسک خرس و عطر و ادکلن ازجمله کادو هایی بودند که در ولنتاین امسال مورد استفاده بیشتری قرار گرفته اند. در قسمت بعدی این کالاها به تریتیب از رتبه ی هفتم تا رتبه ی یک معرفی می شوند.



7- گوی موزیکال برفی


در ولنتاین امسال خرید گوی موزیکال یکی از گزینه های جدی افرادی بود که در پی یافتن یک هدیه ی رمانتیک و عاشقانه بودند. این گوی های موزیکال شامل یک پایه بوده که توسط اشکالی نگارگری شده اند و یک حباب کریستالی در قسمت بالایی، آن را تکمیل می نماید. این گوی های موزیکال با داشتن برف های مصنوعی که بر سر آدمک های داخلی می بارد یکی از جذاب ترین کادو های ولنتاین به شمار می روند. این گوی های برفی به دلیل داشتن یک موزیک پس زمینه می توانند بعنوان یک کادوی رمانتیک در ولنتاین مطرح باشند. هرچند گوی موزیکال برفی در خرید کادو تولد نیز مورد توجه هدیه دهندگان می باشد و اختصاص به ولنتاین ندارد.


در ولنتاین امسال چه کادو هایی بیش تر از همه استفاده شدند



6- زیورالات و بدلیجات


اگر هدیه گیرنده خانم ها باشند معادلات کمی از پیش تعیین شده است. می توان گفت، همواره یکی از مطلوب ترین انتخاب ها در خرید کادو برای خانم ها زیورالاتی از جنس طلا هستند. هیچ چیز دیگر نمی تواند به اندازه ی هدیه گرفتن یک گردنبند و یا گوشواره از جنس طلا یک خانم را مسرور نماید. لذا زیورالات همیشه بعنوان یک هدیه مطرح می باشند. اما امروزه به دلیل بالا رفتن بیش از حد قیمت طلا افراد به جای خرید زیورالاتی از جنس طلا به بدلیجاتی با کیفیت و ظاهری خاص روی آروده اند. و این امر موجب گردیده آمار فروش این بدلیجات بصورت روزافزونی افزایش یابد.


در ولنتاین امسال چه کادو هایی بیش تر از همه استفاده شدند



5- گل


رتبه ی بعدی به گل طبیعی تعلق دارد. بر طبق آمار گل طبیعی یکی از مهمترین انتخاب ها برای کسانی است که معمولا وقتی برای خرید یک کالای خاص ندارند. این گل ها را می توان پای ثابت هر جشن و مناسبتی دانست که موجب گردیده آمار خرید گل در ولنتاین بالا برود. گل نه تنها بعنوان یک کادوی همه پسند مطرح می باشد بلکه بعنوان یک مکمل خوب در کنار کادو اصلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.



4- خرس پلیشی


رتبه ی چهارم متعلق است به خرس های پلیشی قرمز رنگ که در روز ولنتاین هدیه کردن آن ها مرسوم شده است. از زمان های گذشته در بسیاری از کشور ها خرس بنوان نمادی از عشق مطرح بوده و با گذشت زمان خرس های قرمز رنگ تبدیل به نمادی از ولنتاین شدند. این خرس ها یکی از کادو هایی هستند که بیش از هرچیز دیگر در روز ولنتاین خریداری می گردند.



3- ساعت مچی


ساعت همواره یکی از گزینه های افراد برای هدیه دادن بوده است و علت آن ابعاد کوچک و هدیه کردن راحت آن است. از طرفی چون آقایان نسبت به خانم ها تمایل کمتری به استفاده از زیرالات دارند درنتیجه ساعت می توانسته یکی از مهم ترین گزینه ها برای هدیه به آقایان باشد. تنوع زیاد ساعت های مچی باعث شده دست خریداران برای انتخاب یک کادو خاص و متفاوت باز باشد و بتوانند دقیقا همان چیزی را بیابند که همسر خود در جستجوی آن است.



2- عطر و ادکلن


هیچ گاه نمی توان عطر و ادکلن را از سبد کادویی مردم حذف کرد. عطر و ادکلن به دلیل ابعاد مناسب و عدم نیاز به سایز بندی و همه پسند بودنشان بعنوان یک کادو مناسب برای تمام افراد از پیر تا جوان و یا زن و مرد مطرح می باشد.



1- باکس های ترکیبی کادویی


رتبه ی اول در خرید کادو ولنتاین به باکس های ترکیبی قرمز رنگ تعلق می گیرد. با باکس ها در این روز خاص رونق بسیار زیادی دارند. معمولا این باکس ها شامل چند کادو متفاوت می باشد که در کنار هم مجموعه ای یکپارچه را تشکیل می دهند. معمولا این باکس ها از گل های طبیعی و مصنوعی ، شکلات ، خرس های پلیشی ، ساعت و هدایای ریز دیگر تشکیل شده اند. و بخاطر اینکه مجموعه ای از تمامی کالا های مورد پسند ولنتاینی هستند توانسته اند رتبه ی اول فروش را در ولنتاین امسال به خود اختصاص دهند. اما چیزی که در این باکس میبایست مورد توجه قرار گیرد، این است که تک تک این کالا ها در صورت بهره مندی از کیفیت مناسب قیمت نسبتا بالایی خواهند داشت و درپی آن مجموعه ای از آن ها میبایست قیمت بسیار بالایی داشته باشد. لذا در اکثر موارد فروشگاه ها به دلیل عدم توان مالی خریداران درپی آن هستند از کالاهایی با کیفیت پایین در این مجموعه ها استفاده نمایند.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته