دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1400 - 19:43

عنایتی: بازی با پدیده را ساده بگیریم ضربه بزرگی خواهیم خورد

سرمربی تیم هوادار معتقد است تیمش نباید بازی با پدیده مشهد را آسان تصور کند.
کد خبر : 643331
رضا عنایتی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: به‌عنوان یک مشهدی، نگران فوتبال این شهر هستم. با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال مشهد افتاده، امیدوارم هر چه زودتر شرایط بهتر شود. وقتی داشتم به نشست می‌آمدم، تمام خاطرات بچگی‌ام یادم آمد. دیدم بچه‌ها با شور در حال تمرین هستند و خانواده‌ها آمده بودند فرزندان‌شان را ببینند. امیدوارم به فوتبال در مشهد بیشتر توجه شود.


وی در ادامه با بیان اینکه سخت‌ترین بازی این فصل تیمش مقابل پدیده است، ادامه داد: باید با تمام توان تلاش کنیم که در این مسابقه نتیجه بگیریم. اگر این بازی را ساده بگیریم، ضربه بزرگی خواهیم خورد. امیدوارم دست پُر از مشهد برگردیم. ما محمدی و باقری را نداریم، اما سایر بازیکنان باانگیزه هستند. ما تیمی با ۲۴، ۲۵ بازیکن هستیم که همه در یک سطح هستند و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند. امیدوارم بتوانیم کار بزرگی انجام بدهیم و به سه امتیاز این بازی برسیم.


سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اینکه این تیم برای انتهای فصل چه هدفی دارد، گفت: ما برای موفقیت تلاش می‌کنیم، اما با مدیریت باشگاه که صحبت می‌کردیم، ماندن در لیگ برای فصل اول است تا با یک انسجام خوب برای فصل‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. هدف ما ماندن در لیگ است، اما تلاش می‌کنیم در پایان فصل جایگاه خوبی هم در جدول داشته باشیم.


انتهای پیام/۱۱۹


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته