دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 17:06
برای شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین

رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد برلین شد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون گردشگری به منظور شرکت در مراسم گشایش نمایشگاه بین‌المللی گردشگری (ITB) برلین و «پنجمین اجلاس وزرای گردشگری عضو پروژه راه ابریشم سازمان جهانی جهانگردی» صبح روز دوشنبه -11 اسفند ماه- عازم کشور آلمان شد.
کد خبر : 6433

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از میراث آریا، مسعود سلطانی‌فر و مرتضی رحمانی‌موحد در فرودگاه برلین مورد اسقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان قرار گرفتند.


بر اساس این گزارش دیدار با همکاران و اعضای خانواده ایرانیان و نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی در آلمان، برگزاری نشست‌های دو جانبه با مقامات و تشکل‌ها و صنوف مرتبط با صنعت گردشگری آلمان برای تسهیل ورود گردشگران اروپایی و همچنین شرکت در مراسم گشایش نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ITB برلین از برنامه‌های روز نخست سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی است.


چهل‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ITB برلین 13 تا 16 اسفند ماه 93 مصادف با 4 تا 7 مارچ 2015 با حضور 180 کشور از 5 قاره برگزار می‌شود. گذشت حدود نیم قرن از برگزاری این نمایشگاه اهمیت آن را دو چندان می‌کند.


کشور ایران نیز با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هماهنگی شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با غرفه‌ای حدود یک‌هزار و 90 متر مساحت در این نمایشگاه شرکت کرده است.


رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز سه‌شنبه 12 اسفند در «پنجمین اجلاس وزرای گردشگری عضو پروژه راه ابریشم سازمان جهانی جهانگردی» حضور پیدا می‌کند.


دفاتر و شرکت‌های گردشگری، شرکت‌های حمل و نقل، شرکت‌های برپا کننده سفرهای آبی و دریایی، انجمن‌ها و دفاتر گردشگری شهری، کمپانی‌های اجاره ماشین، تورگردانان، خطوط هوایی فرودگاه‌ها، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و ... از ایران در چهل و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ITB برلین شرکت می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب