دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1400 - 09:30
ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با آنا:

پرسپولیس در سیرجان نباید امتیاز از دست بدهد/استقلال از جدایی سه مدافع خود ضربه می‌خورد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم‌هایی غیر از پرسپولیس و استقلال باید برای کسب سهمیه تلاش کنند و رقابت برای قهرمانی بین این دو تیم است.
کد خبر : 643087
دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک



بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره مصاف پرسپولیس در خانه گل‌گهر سیرجان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران عنوان کرد: بدون تردید دیداری بسیار مهیج در انتظار هواداران دو تیم است. گل‌گهر سرمربی بزرگی به نام امیر قلعه‌نویی دارد که پرافتخارترین مربی لیگ برتر محسوب می‌شود و از مربیان کارکشته و مجرب است. این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و برای هر مسابقه طرح و برنامه ویژه‌ای برای غافلگیری حریف مدنظر قرار می‌دهد. اگر امکان بازگشت ۷ امتیاز کسر شده برای نماینده سیرجان وجود داشت بدون شک در حال حاضر در کورس قهرمانی قرار داشت و فراموش نکنیم شوک کسر ۷ امتیاز باعث شد این تیم چند هفته نتواند امتیازات خوبی کسب کند. برتری برابر پرسپولیس این تیم را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌کند و بدون شک برنامه ویژه‌ای برای کسب نتیجه در این بازی خانگی خواهد داشت.


وی پرسپولیس را تیمی آماده دانست و بیان کرد: بازی کردن در خانه گل‌گهر برای سرخپوشان بسیار سخت خواهد بود اما فراموش نکنیم تیم یحیی گل‌محمدی در هفته‌های اخیر سیر صعودی خوبی را پشت سر گذاشته و با توانایی زیادی که در این تیم دیده شده، روز دشواری را برای میزبان رقم می‌زند. گل‌محمدی ترکیب مدنظرش را شناخته و برای حفظ تیمش در کورس قهرمانی چاره‌ای جز کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو ندارد. تمامی بازی‌ها سخت است و در سال‌های اخیر اتحاد و همدلی باعث یکپارچگی تیم در رسیدن به قهرمانی بوده و این فصل هم می‌تواند منجر به ششمین قهرمانی متوالی شود. بازگشت رامین رضاییان شرایط را برای پرسپولیس بهتر از قبل کرده و اگر هدف فتح جام دیگری است باید در مصاف با گل‌گهر سیرجان هم برنده شد. تیمی که هدفش قهرمانی است نباید به هیچ حریفی امتیاز دهد.


پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره چالش پیش روی استقلال و اعزام دو مدافع این تیم به خدمت سربازی گفت: قانون هر چه می‌گوید باید به مرحله اجرا درآید. اگر سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند فرصتی برای تعویق خدمت سربازی ندارند باید این اتفاق رخ دهد. غیبت این دو بازیکن برای استقلال ایجاد مشکل می‌کند و سرمربی تیم باید این مشکل را حل کند. جدایی عارف آقاسی هم باعث شده تا در قلب دفاع استقلال خلأ بیشتری ایجاد شود و به نظرم کار این تیم در صورت نداشتن جایگزین سه مدافع جدا شده به شدت سخت خواه شد. استقلال بهترین خط دفاعی این فصل را در اختیار داشته و اگر نتواند چالش ایجاد شده را برطرف کند دچار مشکلات متعددی می‌شود. باید منتظر اولین بازی این تیم با فجرسپاسی بود و دید در غیاب یزدانی و مرادمند، فرهاد مجیدی چه تدبیری برای چینش سازمان دفاعی تیمش دارد.




بیشتر بخوانید:





ابوالقاسم‌پور با اشاره به نیاز وافر سپاهان به پیروزی در دربی اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن وضعیت جالبی در جدول رده‌بندی ندارد و مهدی تارتار برای آنکه جایگاه تیمش را بهبود بخشد باید برابر سپاهان نتیجه بگیرد. محرم نویدکیا که تیمش ۱۱ امتیاز با صدر جدول فاصله گرفته اگر نتواند در دربی اصفهان برنده شود دیگر نباید به حضور در کورس قهرمانی امیدی داشته باشد و تنها به فکر کسب سهمیه باشد. سپاهان برای آنکه در مسیر دائمی پیروزی قرار بگیرد نیاز به غلبه بر استرس کاذب دارد و باید در این زمینه موفق شود. تیم مس رفسنجان هم تا اینجا عملکرد بسیار خوبی داشته و اگر فراز و نشیب این تیم کمتر شود بدون شک مدعی جدی کسب سهمیه آسیایی خواهد بود. البته نماینده رفسنجان نباید اجازه دهد هیجان کاذب به عملکردش لطمه بزند و باید با جدیت بیشتری آماده مصاف با حریفان شود. قطعاً این تیم می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان این فصل داشته باشد و نتایجی که برابر دیگر مدعیان کسب می‌کند برای به دست آوردن سهمیه آسیایی اهمیت ویژه‌ای دارد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته