دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1400 - 17:27
امروز صورت گرفت؛

جزئیات تجلیل مسئولان از رؤسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی و نماینده ولی‌فقیه در این استان از دو رئیس بازنشسته واحد بجنورد تجلیل کردند.
کد خبر : 643026
تجلیل از بازنشسته

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی و حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در این استان با هدف تجلیل از حسین محمدزاده و علی فیروزنیا دو بازنشسته واحد بجنورد که در گذشته ریاست این دانشگاه را برعهده داشتند، دیدار کردند.




بیشتر بخوانید:


تجلیل از ۲۱ بازنشسته عضو هیئت علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی تبریز




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه و بهره‌مندی از تجربیات مدیران قبلی در اداره بهتر این دانشگاه، خواستار تداوم تعامل و ارتباط نزدیک این مدیران با مجموعه دانشگاهی شد.


جزئیات تجلیل مسئولان از رؤسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


کاظمی از رؤسای پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد خواست تا مانند گذشته مسئولان مجموعه دانشگاهی استان را از رهنمودها و انتقال تجربیات ارزنده برای هرچه‌ بهتر شدن امور و توسعه دانشگاه بهره‌مند کنند.


حمید حاتمی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی و حجت‌الاسلام محمود حق‌به‌جانب معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی این استان هم در این نشست حضور داشتند.


جزئیات تجلیل مسئولان از رؤسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد


به گزارش آنا، حسین محمدزاده از مهر ۱۳۷۸ تا مهر ۱۳۸۰ و علی فیروزنیا در دو بازه زمانی از شهریور ۱۳۸۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۲ و اسفند ۱۳۹۲ تا بهمن ۱۳۹۶ ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد را بر عهده داشتند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته