دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1400 - 12:59

هتل های خیابان دیره دبی

دیره نام یکی از مناطق بسیار معروف دبی است. اگر قصد خرید پرواز تهران دبی و رزرو هتل دبی را دارید، بهتر است مناطق مختلف آن را بهتر بشناسید. به این ترتیب می‌توانید با شناخت کافی هتل خود را انتخاب کنید. دبی شهر چندان بزرگی نیست. همچنین مناطق مسکونی آن بسیار محدود است. با این حال باید بدانید که هزینه گزافی را باید بابت تاکسی بپردازید.
کد خبر : 642948
رپرتاژ




دیره نام یکی از مناطق بسیار معروف دبی است. اگر قصد خرید پرواز تهران دبی و رزرو هتل دبی را دارید، بهتر است مناطق مختلف آن را بهتر بشناسید. به این ترتیب می‌توانید با شناخت کافی هتل خود را انتخاب کنید. دبی شهر چندان بزرگی نیست. همچنین مناطق مسکونی آن بسیار محدود است. با این حال باید بدانید که هزینه گزافی را باید بابت تاکسی بپردازید.


این موضوع به‌خاطر نرخ بالای درهم در مقابل ریال است. منطقه دیره دبی از شمال با خور دبی و از جنوب با شارجه همسایه است. در اصل می‌توان گفت که این محله از یک سمت به خلیج‌فارس و از سمت دیگر به خور دبی و از جنوب به شارجه می‌رسد. در این منطقه هتل‌های بسیار مناسبی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا برخی بهترین هتل های خیابان دیره دبی را بشناسید.


هتل کورال دیره دبی


همان طور که از نام این هتل مشخص است، در منطقه دیره دبی قرار دارد. این هتل در سال 2004 در منطقه معروف دیره دبی به بهره‌برداری رسید. البته یک بار آن را طی این سال‌ها به‌صورت کامل بازسازی کردند. به همین خاطر ظاهری شیک، لوکس و امروزی دارد. در این هتل می‌توانید از امکانات مختلفی از جمله بخش اسپا، اینترنت رایگان و البته استخر روباز استفاده کنید.


این هتل 4ستاره است. معمولاً کمتر کسی از یک هتل 4ستاره، انتظار وجود استخر را دارد. به همین خاطر بسیاری از مسافران با دیدن این استخر شوکه می‌شوند. در این هتل 3 رستوران و یک کافه مشغول به کار هستند که کیفیت خدمات بسیار عالی دارند. به این ترتیب می‌توانید حتی بدون خروج از هتل، وعده‌های غذایی خود را میل کنید. صبحانه نیز در این هتل به‌صورت سلف سرویس و بوفه سرو می‌شود و تنوع بسیاری دارد. بر اساس نظر مشتریان، این هتل از جمله بهترین هتل‌های 4ستاره در منطقه دیره دبی به حساب می‌آید.


هتل جود پالاس دبی


هتل های خیابان دیره دبی


اگر در لیست رزرو هتل دبی نام هتل جود پالاس دبی را پیدا نکردید، بهتر است جستجوی خود را با نام تاج پالاس انجام دهید. زیرا این هتل را قبلاً با نام تاج پالاس می‌شناختند. این هتل در ساختانی 11 طبقه قرار دارد و در سال 2001 به بهره‌بردرای رسید. هتل هتل جود پالاس دبی در سال 2013 یک بار به‌صورت کامل بازسازی شد. به همین خاطر ظاهری شیک و امروزی دارد. البته همانند هتل‌های آنچنانی دبی، خبری از لوکس‌گرایی در این هتل نیست. با این حال می‌توانید از بهترین امکانات رفاهی و خدماتی که از یک هتل 5ستاره انتظار دارید، لذت ببرید.


قیمت این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های دبی منطقی و منصفانه است. پس اگر می‌خواهید از امکانات هتل 5ستاره بهره‌مند شوید و در عین حال هزینه گزافی را بابت آن نپردازید، می‌توانید سری به هتل جود پلاس بزنید. این هتل دارای یک کافه بار و استخر در پشتبام است که طرفداران بسیاری هم دارد. پس برای وقت‌گذرانی می‌توانید پشتبام را انتخاب کنید و از آرامش لذت ببرید.


هتل سوئیسوتل الغریر دبی


هتل سوئیسوتل الغریر دبی از جمله بزرگترین هتل های دبی در منطقه دیره به حساب می‌آید. این هتل 5ستاره درست در کنار مرکز خرید الغریر قرار دارد که از جمله مراکز خرید معروف دبی به حساب می‌آید. این هتل بزرگ و لوکس در ساختمانی 20 طبقه واقع شده است. این هتل در سال 2012 به بهره‌برداری رسید.


اگر اهل سفرهای خارجی باشید و کشورهای متعدد را دیده باشید، حتماً با نام هتل سوئیسوتل آشنایی دارید. این برند از جمله برندهای زنجیره‌ای هتلداری در دنیا به حساب می‌آید و در شهرهای مختلف دنیا شعبه دارد. هتل سوئیسوتل الغریر دبی نیز از جمله بهترین هتل‌های دب است. در این هتل می‌توانید از بهترین امکانات رفاهی و خدماتی بهره‌مند شوید. جالب است بدانید در این هتل علاوه‌بر استخر معمولی، یک استخر مخصوص کودکان نیز تعبیه شده است.


هتل کرون پلازا دیره دبی


هتل های خیابان دیره دبی


هتل کرون پلازا دیره از جمله شعب هتل‌های زنجیره کرون پلازا به حساب می‌آید. این هتل در سال 1997 در منطقه دیره دبی به بهره‌برداری رسید و جزو قدیمی‌ترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید. هتل کرون پلازا دیره دبی ظاهری بسیار بزرگ دارد و یک بار در سال 2014 به‌صورت کامل بازسازی شده است.


هتل کرون پلازا دیره دبی با کمک ایستگاه مترو صلاح الدین، دسترسی مناسبی به جاهای مختلف دبی دارد. در این مجموعه می‌توانید از تجهیزات بسیار لوکس همانند اسکی روی یخ داخل سالن تا مینی گلف بهره‌مند شوید. این هتل هزینه اقامت گرانی دارد و جزو بهترین‌ها است.


در نهایت می‌توان گفت که چندین و چند هتل دیگر در منطقه دیره دبی وجود دارند. شما برای انتخاب هتل‌های بیشتر در دیره می‌توانید از علی بابا کمک بگیرید. در بخش رزرو هتل دبی ، منطقه را روی دیره قرار دهید و بهترین هتل با توجه به بودجه و شرایط خود را انتخاب نمایید .



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته