دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ویژه‌برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11 در دهه فجر اعلام شد

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11 همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های خود را تحت عنوان «طلیعه روح الله» اعلام کرد.
کد خبر : 64289

به گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، بهنام خادم، مدیر فرهنگی هنری منطقه 11 از برنامه‌هایی مانند «جشن روزخانواده»، «محفل گفتمان منشور معنوی انقلاب اسلامی»، «جشنواره کانون‌ها»، «مسابقات دوره‌ای بازی‌های رایانه‌ای» و برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی هنری به عنوان برخی از برنامه‌های دهه مبارک فجر نام برد و ضمن اشاره به برگزاری 10 محفل «گفتمان منشور معنوی انقلاب اسلامی» در منطقه 11 درباره این برنامه گفت: «در این برنامه که با مشارکت مساجد محل برگزار می شود، از مقام 10 شهید شاخص منطقه تجلیل شده و ضمن خوانش وصیت‌نامه این شهیدان، در خصوص مضامین و فرازهایی از آن توسط صاحب‌نظران و خانواده شهدا بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.»


وی در ادامه افزود: «مسابقه کتابخوانی یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر در مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11 است که این مسابقه از 10 تا 22 بهمن با محوریت کتاب‌های حوزه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.»


به گفته خادم، زیرگذر چهارراه ولی‌عصر(عج) از 15 تا 21 بهمن میزبان «جشنواره کانون‌ها» است. در این جشنواره کانون‌هایی از جمله هنرهای تجسمی، طب سنتی، قرآن، ورزش و سلامت، فرهیختگان، جهان‌دیدگان، رهپویان فرهنگ و ادب و کانون فرهنگی هنری شباویز از منطقه 11حضور می‌یابند.


از 12 تا 19 بهمن هم جشنواره خانه‌های فرهنگ در محل فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود که خانه‌های فرهنگ حر، ابوسعید و شیخ هادی با برگزاری غرفه‌های فرهنگی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های میدانی در این برنامه، مشارکت فعال دارند.


برگزاری نمایشگاه «تولد نور» با ارائه 18 قطعه عکس و پوستر انقلابی از دیگر برنامه‌های این مرکز است که از 12 تا 22 بهمن در نگارخانه فانوس فرهنگسرای رازی در معرض دید عموم قرار می گیرد.


مدیر فرهنگی هنری منطقه 11 با اشاره به بسترسازی مناسب برای آشنایی هر چه بهتر نسل سوم انقلاب اسلامی با اهداف مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد:«برای دانش‌آموزان منطقه هم ویژه برنامه «آن روز خدایی» در نظر گرفته شده است که در روزهای 12، 14 و 18 بهمن میزبان این عزیزان هستیم.»


بخش پایانی برنامه‌های دهه فجر امسال نیز برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در راهپیمایی 22 بهمن است. خادم درباره غرفه‌های موجود در این ایستگاه نیز چنین توضیح داد:«ایستگاه‌های فرهنگی هنری 22 بهمن شامل غرفه‌های عکس یادگاری با انقلاب، کارگاه نقاشی، کارگاه خوشنویسی، مسابقه کتابخوانی و ... است. همچنین در این ایستگاه‌ها سربند و مچ‌بند با شعار «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» به راهپیمایان این روز اهدا می‌شود.»


تور تهرانگردی و بازدید از اماکن اثرگذار در ایام مبارزات مردمی، برگزاری جشن روز خانواده و برپایی غرفه های فرهنگی و آموزشی مرتبط با حوزه انقلاب اسلامی در بوستان رازی، مسابقات دوره‌ای بازی‌های رایانه‌ای و برپایی ایستگاه های شادی در روزهای 12 و 13 بهمن در میدان انقلاب از دیگر برنامه‌های این مدیریت در ایام‌الله دهه فجر است.


فرهنگسرای رازی در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی واقع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته