دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1400 - 09:12
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مطرح کرد؛

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال انواع البسه قاچاق در غرب تهران

علی ولی‌پور گودرزی گفت: بیش از ۳۴۶ هزار ثوب انواع البسه قاچاق با ارزش ریالی ۲۰۰ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر : 642844
کشف و ضبط بیش از ۲ هزار رول پارچه توسط پلیس امنیت

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه جامعه خبرگزاری آنا، درباره جزئیات کشف البسه قاچاق در غرب تهران اظهار کرد: طی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به انتقال ودپوی مقادیر بسیار زیادی انواع پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق در آدرس کیلومتر۲۲ بزرگراه شهیدلشگری می‌کند، ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه کردند و بیش از ۳۴۶ هزار ثوب در محل موجود بود.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: در بررسی اولیه مشخص شد محل شرکت بسیار بزرگ با سه طبقه مجزا و یک‌باب ساختمان اداری بوده که بیش از ۷۰ نفر در محل مشغول به‌کار بوده و طبقه اول سوله محل دپو، طبقه دوم محل نصب و برچسب زنی و ... و طبقه سوم محل بسته بندی و فروشگاه اینترنتی ارائه بازار مصرف بود که طی بررسی صورت گرفته مشخص شد محل مکان موصوف در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده است.


وی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی، وانت، کامیون و... به آن محل انتقال و تخلیه می‌کند.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند افزود: تماس‌های متعدد با مدیران و مالکین شرکت انجام شد و هیچ فردی در محل حاضر نشد. لذا با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان درخصوص قاچاق و تقلب در کسب، پرونده را به مرجع قضائی معرفی کردند.


وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.


انتهای پیام/۴۱۷۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته