دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1400 - 17:01

15 قدم برای پیدا کردن بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ چرا تا این اندازه خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ مورد استقبال کسب و کارهای امروزی واقع شده است؟ آیا واقعا می‌توان با کمک این شرکت‌ها و استفاده از خدماتی چون طراحی سایت یا بهینه سازی سایت‌ها که متخصصین این حوزه اصطلاحا آن را SEO می‌نامند
کد خبر : 642747
image-20220220165317-1.png



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  آژانس دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ چرا تا این اندازه خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ مورد استقبال کسب و کارهای امروزی واقع شده است؟ آیا واقعا می‌توان با کمک این شرکت‌ها و استفاده از خدماتی چون طراحی سایت یا بهینه سازی سایت‌ها که متخصصین این حوزه اصطلاحا آن را SEO می‌نامند، تغییر چشمگیری در سود حاصل از یک بیزینس ایجاد کرد؟ این سوالی‌ بود که من نیز به دنبال پاسخ آن بودم و تصمیم گرفتم در قالب یک مقاله کوتاه تجربه خود از پیدا کردن بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ و تجربه استراتژی سئو با میانبر را با شما به اشتراک بگذارم؛ پس تا انتهای این مطلب با من همراه باشید تا بیشتر با یکی از بهترین شرکت های دیجیتال و زیربرندهای آن چون شرکت طراحی بسته بندی اینپک آشنا شوید.


دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال راهکاری موثرتر از سایر شیوه‌های بازاریابی برای حضور موثر در بازار رقابت است. شما قرار است برای بازاریابی در بسترهای دیجیتال هزینه کنید؛ اما به صورت هوشمندانه و برنامه ریزی شده. پس بسیار مهم است که چگونه شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر خود را پیدا می‌کنید. فکر می‌کنم 15 قدم زیر همان‌طور که برای من موثر بود، به شما نیز در پیدا کردن بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ کمک کننده باشد:


1. پیش از هر چیزی مطمئن باشید که به خدمات یک شرکت بازاریابی دیجیتال نیاز دارید!


2. بودجه خود را دقیق مشخص کنید.


3. پیش از عقد قرارداد به خوبی پرس‌وجو و تحقیق کنید. (جستجو در گوگل یکی از بهترین راه‌هاست.)


4. سوابق و فعالیت‌های شرکت مذکور را مطالعه کنید.


5. از متخصص بودن افراد حاضر در این شرکت اطمینان حاصل کنید.


6. از کسب و کارهایی که در گذشته یا در حال حاضر از خدمات این شرکت دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنند، درصد رضایتشان را پرس‌وجو کنید.


7. با شرکت در یک جلسه با اعضای آژانس دیجیتال، از میزان تخصص و ایده‌هایی که می‌توانند برای رشد شما ارائه دهند مطلع شوید.


8. روند کاری شرکت را دقیق و کامل سوال کنید.


9. به ارتباط اعضای تیم با یکدیگر توجه زیادی داشته باشید. آیا خدمات آن‌ها حاصل یک کار تیمی منظم است؟


10. مطمئن شوید افراد فعال بر روی پروژه شما، توانایی برقرار تعامل و ارتباط سازنده با شما را دارند.


11. ایده‌های خود را بیان کنید تا متوجه شوید بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ که پیدا کرده‌اید، تا چه اندازه به خواسته‌های شما بها می‌دهد؟


12. مطمئن شوید آژانس مذکور به دنبال خلق ارزش بیشتر است و به برند شما به چشم یک ارزش واقعی نگاه می‌کند نه تنها یک مشتری.


13. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ خدمات متنوعی از قبیل طراحی سایت، سئو، طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، تولید محتوا و... ارائه می‌دهد.


14. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ همان ابتدا شفاف و روشن راجع‌به هزینه‌ها با شما صحبت می‌کند.


15. در نهایت با شرکتی همکاری خود را آغاز کنید که همان ابتدا قراردادی رسمی و دقیق با شما منعقد کند.



اهمیت پیدا کردن بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ


یک سوال اساسی که کمی پیش بطور مفصل به آن پاسخ دادم این بود که چگونه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد یا سایر استان‌ها را پیدا کنیم؟ کافی‌ست همین واژه شرکت یا آژانس دیجیتال مارکتینگ را در گوگل جستجو کنید تا وبسایت ده‌ها شرکت به شما نمایش داده شود؛ اما چگونه باید از میان آن‌ها بهترین شرکت را انتخاب کنیم یا به آن اعتماد کنیم؟


با 15 راهکاری که در مقدمه این مقاله به آن اشاره کردم، به راحتی می‌توانید از میان چند شرکت کاندید شده، بهترین و معتبرترین آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر یک از موارد فوق به تنهایی اهمیت بالایی دارند که نباید از آن‌ها غافل شوید. اجازه دهید در ادامه برخی از این موارد را بطور دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم.


بررسی تجربه، تخصص و سابقه شرکت بازاریابی دیجیتال


موضوع مهم بعدی که پیش از انتخاب باید در نظر داشته باشید، سوابق و فعالیت‌های شرکت و همچنین میزان تخصص و اعتبار آن‌ها است. مسلما هرچه شرکت متخصص‌تر باشد، نمونه کارهای قوی‌تری نیز برای ارائه دارد. اگر بخواهید خدمات دیجیتال را از چنین شرکتی دریافت کنید باید بودجه بیشتری را به بازاریابی دیجیتال خود اختصاص دهید.


تعرفه آژانس دیجیتال مارکتینگ


یکی از مهم‌ترین قدم‌های پیدا کردن یک آژانس دیجیتال معتبر، مطلع شدن از تعرفه و هزینه خدمات است. متاسفانه باید بگویم خدمات بازاریابی دیجیتال تعرفه مشخصی ندارند و براساس تخصص، تجربه و سابقه شرکت مذکور قیمت گذاری می‌شوند؛ پس این موضوع قطعا کار را برایتان دشوار می‌کند. به همین خاطر است که یکی از مهم‌ترین گام‌های پیدا کردن یک شرکت معتبر، قیمت گرفتن از چندین شرکت و سپس تصمیم گیری است.


درصد رضایت دیگر مشتریان از بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ


کافی‌ست از هم حوزه‌ای‌های خود که از خدمات بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند، پرس‌وجو کنید تا طبق تجربه شخصی خود بهترین و بدترین شرکتی را که می‌شناسند را به شما معرفی کنند. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در هر شهری، اعتبار و آوازه خوبی نزد دیگر بیزینس‌ها دارد و این خود کمک بسیار بزرگی است.


تخصص دیجیتال مارکتر و توانایی‌های تیم


آیا افراد حاضر در این شرکت واقعا متخصص هستند و توانایی‌های فردی و گروهی بالایی دارند یا نمی‌توان از آن‌ها انتظار نتایج بالا داشت؟ با بررسی نمونه کارها و پرس‌وجو از مشتریان سابق شرکت می‌توان از این موضوع نیز مطلع شد. اگر در کارنامه کاری این آژانس دیجیتال چند پروژه قوی به چشم می‌خورد، به احتمال زیاد به سراغ شرکت درستی آمده‌اید.


تنوع خدمات قابل ارائه از سوی تیم


بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ عموما خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. برای مثال شرکت طراحی بسته بندی اینپک یکی از زیربرندهای یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ مشهدی است. بنابراین تمام فعالیت‌های مورد نیاز برای بیزینس شما اعم از طراحی سایت، سئو یا طراحی بسته بندی محصولات زیر نظر یک تیم حرفه‌ای صورت می‌گیرد.


اهمیت بستن قرارداد دیجیتال مارکتینگ


از دیگر گام‌های مهم پیدا کردن یک شرکت معتبر این است که پیش از شروع به کار، مطمئن شوید آیا شرکت با شما قرارداد رسمی منعقد می‌کند یا خیر؟ با توجه به تنوع خدمات، ممکن است در میان مسیر هزینه‌ها افزایش یابد یا نیاز به ایجاد تغییراتی باشد؛ تمام این موارد همان ابتدای کار باید به صورت دقیق در قرارداد ذکر شوند تا هیچ یک از طرفین متوجه ضرر و زیان نشوند.


15 قدم برای پیدا کردن بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ


تجربه بهینه سازی یا سئو با میانبر


یکی از اصلی‌ترین خدمات شرکت‌های دیجیتال، سئو سایت های اینترنتی است. پیدا کردن یک مشاور سئو اصلا ساده نیست چراکه در این حوزه تعداد افراد غیر متخصص که فقط هزینه دریافت می‌کنند، بسیار بیشتر از افراد کاربلد و حرفه‌ای است! با کلی پرس‌وجو، تحقیق و بررسی پروژه‌های انجام شده توسط آژانس دیجیتال مارکتنیگ میانبر، در نهایت سئو با میانبر تجربه ارزشمندی بود که در مسیر بازاریابی دیجیتال کسب و کارمان رخ داد. سئو با ابوالفضل ملاکی


15 قدم برای پیدا کردن بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ


شرکت طراحی بسته بندی اینپک


شرکت طراحی بسته بندی اینپک از دیگر زیربرندهای آژانس دیجیتال مارکتنیگ میانبر است. داشتن تعداد زیادی Sub-Brand از دیگر دلایل اثبات معبتر بودن و حرفه‌ای بودن یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است. اگر محصولی برای عرضه به بازار دارید و می‌خواهید بسته بندی آن مطابق با استراتژی حضورتان در فضای آنلاین باشد، بهترین کار این است که این خدمت را به یک تیم واحد بسپارید. تیم طراحی بسته بندی اینپک، طراحی بسته بندی محصولات شما را به نحواحسن و مطابق با ویژگی‌های محصول انجام می‌دهد.



انتهای پیام/ ر








انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته