دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1400 - 00:01
ربیعی در گفت‌وگو با آنا:

نمی‌خواهیم سرنوشت استقلال و پرسپولیس تکرار شود/ مس به دنبال شگفتی‌آفرینی است

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: برای آنکه مشکل استقلال و پرسپولیس را نداشته باشیم به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای در فصل آینده هستیم.
کد خبر : 642718
محمد بعیدی



محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره نتایج خوب تیم مس رفسنجان که باعث شده در پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در رتبه چهارم قرار بگیرد، عنوان کرد: هدف‌گذاری باشگاه در این فصل این بود که بتوانیم رتبه تک‌رقمی کسب کنیم چون دومین فصل حضورمان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذاریم با دقت و وسواس بیشتری بازی‌ها را پیگیری کردیم و کماکان بر همان مبنا هستیم تا بتوانیم در پایان فصل رتبه تک‌رقمی را حفظ کنیم.


وی ادامه داد: با توجه به اتفاق تلخی که برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رخ داد و به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای فرصت حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند، از همین حالا اقدامات لازم برای اخذ مجوز حرفه‌ای در باشگاه مس رفسنجان در حال انجام است تا بتوانیم فصل آینده این مجوز را از AFC دریافت کنیم و سرنوشت این دو باشگاه بزرگ ایران برای ما تکرار نشود. از سوی دیگر با توجه به اینکه بازیکنان توانسته‌اند نمایش قابل قبول جامعه فوتبال را به اجرا بگذارند، باید با تمرکز بیشتر و تلاش وافر سعی کنند در مسیر سخت باقی مانده تا پایان فصل، کماکان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر باقی بمانند.


سرمربی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: هدف من این است که بتوانیم با عملکرد خوب، نام موفقی از خود در فوتبال ایران ثبت کنیم. پس از کسب نتایج خوب باید رو به جلو حرکت کنیم. هدف من این است که سبک و فلسفه مد نظر خود را جا بیندازم و شعاری که همواره به بچه‌ها انتقال داده‌ام این است که از فوتبال لذت ببرند چون برد و باخت اولویت نیست بلکه باید کیفیت خوبی داشته باشیم.


وی با اشاره به بحث شخصیت‌سازی در تیم مس رفسنجان تصریح کرد: چون در لیگ یک به عنوان قهرمان مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آوردیم، برای آنکه باور تیم‌مان را به داشتن شخصیت بالا بسازیم، سعی کردیم هر فصل نتایج بهتری کسب کنیم. البته که نباید اسیر مسائل ابتدایی و پیش پا افتاده شویم و با هدف عالی پیش برویم. حالا که در رتبه چهارم لیگ برتر قرار داریم باید باورهای بازیکنان تیم ساخته شود و به این اعتقاد برسند که تا پایان فصل می‌توانند شگفتی‌آفرین باقی بمانند. بازی‌های سخت و سنگینی در مقابل است و اگر دقت داشته باشیم، به غیر از استقلال و پرسپولیس که فاصله خوبی با دیگر رقبا ایجاد کرده‌اند اختلاف امتیاز تیم سوم با نهم جدول آنچنان زیاد نیست و اگر نتوانیم روند خوبی که تا اینجا داشته‌ایم حفظ کنیم، ناچار به سقوط از رتبه فعلی خواهیم شد.




بیشتر بخوانید:





ربیعی در مورد دیدار هفته نوزدهم تیمش مقابل آلومینیوم اراک بیان کرد: قطعاً بازی کردن مقابل شاگردان رسول خطیبی بسیار دشوار خواهد بود. آلومینیوم از جمله تیم‌هایی است که شخصیت بالایی دارد و یقه تمامی تیم‌های مدعی را گرفته است. با این حال اگر می‌خواهیم در رده مناسبی قرار بگیریم باید بتوانیم بازی‌های قابل قبول‌تری ارائه کنیم. بازی‌های هفته‌های ابتدایی لیگ برای ما بسیار دشوار است. ما در نیم‌فصل دوم سپاهان را به سختی شکست دادیم، پدیده‌ای که موفق شده بود در اراک از آلومینیوم مساوی بگیرد و نفت مسجدسلیمان را شکست داد از پیش رو برداشتیم. سپس در مصاف با فولاد بازنده نشدیم. آلومینیوم اراک تیم بسیار قدرتمندی است و بعد از دیدار با آلومینیوم باید مسابقه بسیار سختی با پرسپولیس داشته باشیم. از سه بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم هفت امتیاز گرفته‌ایم و تلاش خواهیم کرد در دیدار با آلومینیوم و پرسپولیس نیز امتیازات خوبی را کسب کنیم.


وی خاطرنشان کرد: من در مقطعی سرمربی آلومینیوم اراک بودم و باید در خانه این تیم بازی کنیم. قطعاً بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر بسیار سخت خواهد بود. نیازمند آن هستیم که روند خوب خود را حفظ کنیم. فوتبال بدون تماشاگر، تماشایی نیست. باید بازی‌های لیگ را با جدیت دنبال کنیم و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج بسیار خوبی به دست آوریم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته