دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1400 - 13:33
فرمانده کل ارتش مطرح کرد؛

آمادگی صددرصدی نیروی زمینی ارتش برای انجام مأموریت‌ها

فرمانده کل ارتش گفت:‌ امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته می‌توان گفت نیروی زمینی ارتش برای اجرای مأموریت‌هایی که به آن محول شود آمادگی اجرای صددرصدی دارد.
کد خبر : 642644
امیر موسوی



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، ‌ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در زاهدان در جمع خبرنگاران، گفت: آنچه که امروز ارائه شد، بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با هم‌افزایی نیروی انسانی و تجهیزات فناوری روز، به دست آمده است.


وی افزود: تجهیزات و فناوری‌های ارائه شده در نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات، بروزرسانی، ساخته، پرداخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده است. بدین ترتیب توان دفاعی نیروی زمینی برای اجرای هرگونه مأموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.


امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی نیروی زمینی گفت: همانگونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می‌شود راهبردها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه‌سازی شده، روش‌های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.


فرمانده کل ارتش گفت: امروز با توجه به اقدامات صورت گرفته می‌توان گفت نیروی زمینی ارتش برای اجرای مأموریت‌هایی که به آن محول شود آمادگی اجرای صددرصدی دارد.


انتهای پیام/۴۱۶۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته