دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسابقات کاراته دانشجویان پسر استان هرمزگان با قهرمانی واحد بندرعباس به پایان رسید/ سما بندرعباس نایب قهرمان شد

مسابقات کاراته دانشجویان پسر دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان که به میزبانی واحد بندرعباس برگزار شد با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر : 64259

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: «در این دوره از مسابقات ۳۰ ورزشکاراز واحد‌های بندرعباس، سما بندرعباس، مراکز هرمز وخمیر شرکت کرده که به ترتیب واحد بندرعباس، سما و مرکز هرمزمقام های اول تا سوم را کسب کردند.»


مهری تبریزی افزود: «در کاتای انفرادی محمد صائمی از سما بندرعباس به مدال خوش رنگ طلا، امیر سرگپ از واحد بندرعباس مدال نقره و عباس باوقار از مرکز هرمز به مدال برنز رسیدند.»


وی ادامه داد: «در وزن 55- رامین ایرانپور از سما بندرعباس ومهدی اسلام نیا از واحد بندرعباس به ترتیب مقام اول تا دوم را از آن خود کردند. در وزن 60- محمد جواد غلامپور از سما وپوریا برازنده از بندرعباس به ترتیب بر سکوی اول تا دوم ایستادند. دروزن 67- علی عظیمی از بندرعباس و نوید عامری پوراز سما به ترتیب اول و دوم شدند.»


تبریزی گفت: «در وزن 75- سامان کریمی از بندرعباس، یاسر کناری زاده از سما بترتیب مقام اول و دوم ،حسن سلیمی از مرکز هرمز و عبالجبار بهرامی برسکوی سوم ایستادند. در وزن منفی84 شایان سالاری از بندرعباس، رضا امیری راداز سما به ترتیب مقام اول تا دوم کسب کردند و در وزن مثبت 84 علیرضا دبیری نژاد از واحد بندرعباس و یاور پیشدار از مرکز خمیر به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند.»


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات از برگزارکنندگان بویژه همراهی و همکاری هیات کاراته شهرستان بندرعباس، مسئولان کمیته داوران استان هرمزگان و رئیس هیات کاراته استان قدردانی به عمل آورد.


هدایت تیم کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که در این دوره بر سکوی قهرمانی ایستاد و جواز حضور در مرحله کشوری کسب کرد، امیر پرویز کلاهی برعهده داشت.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته