دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منصوریان: درس خوبی از سیاه جامگان گرفتیم/ مطهری از استثناهای فوتبال ماست

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه تیمش عملکرد خوبی برابر سیاه‌جامگان داشت، گفت: درس خوبی از دیدار برابر سیاه‌جامگان گرفتیم.
کد خبر : 64254

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش مقابل تیم سیاه‌جامگان در هفته هجدم لیگ برتر اظهارداشت: «از نتیجه راضی نیستم، به خاطر اینکه صرفاً این ملاک نیست که تیمی که مالک توپ است، برنده بازی هم بشود. ما امروز درس بزرگی از فوتبال گرفتیم که هیچ وقت این نکته را فراموش نخواهیم کرد. در فوتبال حرفه‌ای این موضوع را همیشه باید مدنظر داشته باشیم.»


وی افزود: «تیم حریف برخلاف بازی در نیمه دوم آماده بود تا نتیجه بازی را تغییر دهد و این موضوع پیش آمد تا آنها توانستند گل تساوی را وارد دروازه ما کنند، اما در کل خصوصاً در نیمه دوم صاحب توپ و میدان تیم نفت بود و ما روی حادثه سه امتیاز بازی را از دست دادیم و گلی که امیرارسلان مطهری به اشتباه وارد دروازه ما کرد، روی اتفاق بود. من در رختکن بعد از پایان بازی از عملکرد ارسلان مطهری تمجید کردم. نباید فراموش کنیم که مطهری گل‌های سه امتیازی زیادی برای نفت به ثمر رسانده است.»


سرمربی تیم نفت تهران در ادامه تصریح کرد: «باید بازی را فراموش کنیم و برای ماراتن‌های سخت‌تر تیم را آماده کنیم. ما 20 بهمن باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. باید بازیکنانم آماده این دیدار باشند.»


او درباره فرصت‌هایی که تیمش در این بازی از دست داد، گفت: «ما نیم فصل سختی را پیش‌رو خواهیم داشت چون با جوانانمان داریم کار می‌کنیم. اعتقاد دارم زمان زیادی در اختیار نداریم، اما می‌توانیم در همین زمان کم جوانان تیم‌مان را با تجربه کنیم. باید بیشتر کار کنیم تا با تجربه‌تر شوند، چون تلاش و ممارست کمک می‌کند که پیشرفت کنیم. قطعا تیم ما در خط حمله عملکرد بسیار خوبی دارد. باید سعی کنیم که حر‌فه‌ای‌تر عمل کنیم.»


منصوریان در رابطه با نیمکت نشینی بیرانوند تصریح کرد: «اگر در یک نشست از بیرانوند نپرسند ما نگران می‌شویم. دیدید او امروز کنار تیم بود. ما باید فضایی به وجود بیاوریم تا وضعیت روحی بیرانوند بهتر شود. برای او یک فضای روحی بسته ایجاد شود چرا که در مسیر یک ترانسفر قرار داشت که عملی نشد. او آمادگی برگشتن به وضعیت خوب را دارد. بیرانوند سرمایه باشگاه است و برای ما حفظ این سرمایه مهم است. علاوه بر این او یکی از دو گلر بزرگ فوتبال ایران است. ما باید هم منافع تیم هم منافع او را در نظر بگیریم. قبل از این اتفاق او در بازی مقابل صبا و کسب سه امتیاز به ما کمک کرد. ما در کنار بیرانوند شیخ ویسی آماده را هم داریم و نباید اجازه دهیم بین دو گلرمان یک رابطه سینوسی به وجود بیاید.»


سرمربی نفت در رابطه با اتفاقی که روی سکوها افتاد که طی آن یکی از تماشاگران به مطهری اعلام کرد از این گل‌ها که به تیم خودت زدی به ژاپن می‌زدی که این مسئله مورد اعتراض پدر مطهری قرار گرفت، گفت: «من هم پدرم تا سال 74 یکی از استقلالی‌های تیر بود و همیشه به ورزشگاه می‌آمد. او بعد از سال 74 که من به میدان می‌رفتم دیگر به ورزشگاه نیامد. چرا که می‌گفت یک عده در ورزشگاه تعریف می‌شوند و چه برای تعریف و چه برای انتقاد الفاظ نامناسبی به کار می‌برند. این فرد با منظور حرف زد تا روحیه مطهری را خراب کند. مطهری مراحل رشد را طی کرده و از بین 85 میلیون انسان توانسته بین 23 بازیکن امید قرار بگیرد. او یکی از استثناهاست و در آینده این حرفم ثابت می‌شود. ما باید در ادبیات‌مان حواس جمع باشد چرا که خانواده این بازیکن در ورزشگاه هستند. مطهری همان بازیکنی است که سال قبل یک گل طلایی برای ما مقابل حریف عربستانی زد. متاسفانه آن هوادار را جو گرفت و یک حرف ناشایست زد.»


منصوریان در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا مذاکره مستقیم با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، حرفه‌ای نبوده است، عنوان کرد: «ما در اصول حرفه‌ای عقب هستیم و متاسفانه فکر می‌کنیم هر بازیکنی که قراردادش زیر 5 سال است می‌توانیم با او به طور مستقیم مذاکره کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته