دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی: مسئولیت شکست ها با من و بازیکنانم است/ به مدیرعامل چیزی نگویید

سرمربی تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه مقابل راه آهن می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم گفت: از این بازی تا پایان فصل اگر تراکتورسازی بازی را واگذار کند تمام باخت ها به گردن من خواهد بود.
کد خبر : 64253

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی مقابل راه آهن تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس با بیان این مطلب افزود: «بازی خوبی از خود ارائه دادیم و می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما متاسفانه کیفیت بد زمین که در این چند روز بازی های زیادی بر روی آن انجام شده بود باعث شد تا بازیکنانم نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.ّ»


وی ادامه داد: «از این به بعد هر نتیجه بدی که تراکتورسازی کسب کند مقصرش من و بازیکنان خواهیم بود. مسئولیت نتایج هم بر گردن من است. انصافا مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره تمام تلاش خود را انجام دادند و در فصل نقل و انتقالات هم عملکرد خوبی داشتند و وقتی اردوی ترکیه ما لغو شد اردوی دیگری را جایگزین کردند.»


سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «دغدغه ما فقط همان بود که شخصی اجازه نداد ما به اردوی ترکیه برویم که اگر این اتفاق رخ می‌داد ما هم‌اکنون آماده‌تر بودیم. شریفی و نانگ برای اولین بار برای ما بازی کردند و اگر چند بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه می‌توانستیم داشته باشیم، بازیکنانمان هماهنگ‌تر بودند.»


او در پایان در واکنش به این که مدیر‌عامل این باشگاه گفته است که عده ای شیطنت می‌کنند و به تماشاگران خط می‌دهند، تاکید کرد: «من نمی دانم منظور او چه بوده، اما هیات مدیره و مدیر‌عامل تمامی خواسته‌های من را برآورده کرده‌اند و می‌دانم که زحمات زیادی می‌کشند. شعار دادن بر علیه عباسی کم لطفی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته