دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شکست یاران ویسی در دربی خوزستان/ مطهری نفت را آتش زد

پس از تساوی دیروز ملوان، دیگر مدعیان لیگ برتر هم برابر رقبای خود متوقف شدند.
کد خبر : 64252

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم کشور عصر امروز 3 دیدار برگزار شد که طی آن تیم فولاد خوزستان در دربی اهواز برابر استقلال صنعتی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد تا بیش از هر تیمی استقلال تهران از این پیروزی خوشحال شود.


شاگردان عبدالله ویسی که این فرصت را داشتند تا با پیروزی برابر فولاد مجددا صدر جدول را از استقلال تهران بگیرند، با گل دقایق پایان «ماتیاس چاگو» در دقیقه 82 بازنده شدند و سه امتیاز را به فولاد دادند.


استقلال خوزستان با تحمل سومین شکست خود در فصل جاری 33 امتیازی ماند و تغییری در جایگاهش (رده دوم جدول) به وجود نیامد. فولاد خوزستان نیز با 17 امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد.


تراکتورسازی هم در شهر قدس برابر راه آهن به تساوی رسید و به یک امتیاز بسنده کرد.شاگردان امیر قلعه نویی با این تساوی ۲۷ امتیازی شدند و در رده هفتم باقی ماندند. تیم راه آهن نیز با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.


دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که در پایان تیم مهمان به برتری ۲ بر یک دست پیدا کرد.


در این دیدار که در حضور حدود ۱۰۰ هوادار برگزار شد، ارسلان مطهری (۳۴ - پنالتی) برای نفت گل زد و رضا عنایتی(۵۰ - پنالتی) و ارسلان مطهری(۸۳ - گل به خودی) برای سیاه جامگان گل زدند.


ارسلان مطهری که بازیکن تیم فوتبال امید ایران در مرحله انتخابی المپیک بود و گل تیم نفت را به ثمر رساند بعد از اینکه در دقیقه ۸۳ با گل به خودی دروازه نفت را برای بار دوم باز کرد با کنایه برخی هواداران این تیم مواجه شد. آنها عنوان می کردند این گل ها را به ژاپن می زدید که تیم امید حذف نشود!



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته