دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1400 - 16:10
فرماندار شهرستان اوز:

مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران زمینه‌ساز پارک علم و فناوری هستند

فرماندار جدید شهرستان اوز، وجود مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی را زمینه‌ساز راه‌اندازی پارک علم و فناوری عنوان کرد.
کد خبر : 642468
دانشگاه آزاد اوز



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اوز، محمد محمدی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز و جمعی از اعضای هیئت امنا، استادان و کارکنان این دانشگاه با اشاره به تقویت روابط دانشگاه‌ها در راستای بهره‌مندی از کارشناسان برای تحول همه‌جانبه در سطح شهرستان اوز اظهار کرد: به‌دلیل تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی با ساختار آن آشنا هستم و در جریان روند جاری این دانشگاه قرار دارم.




بیشتر بخوانید:


نقش همگرایانه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در امور فرهنگی ـ اجتماعی




وی با بیان اینکه چند روز قبل از معارفه به‌عنوان فرماندار شهرستان اوز در منطقه بودم و پیش از تصدی مسئولیت از چند ماه قبل روی شهرستان مطالعه کرده‌ام، وجود چهار دانشگاه و موسسه آموزش عالی را نشان‌دهنده بالابودن سطح سواد مردم دانست.


فرماندار شهرستان اوز، فعال بودن باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز را مثبت دانست و ابراز امیدواری کرد که به‌زودی با بازدید از این دانشگاه در جریان فعالیت‌های این مؤسسه و مرکز رشد قرار بگیرد.


محمدی با اشاره به امکانات خوب پارک علم و فناوری، وجود مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی را زمینه‌ساز تأسیس پارک علم و فناوری عنوان کرد.


وی، خواهان گسترش فعالیت مرکز رشد با شرکت تمام دانشگاه‌ها و کارشناسان شهرستان اوز شد و عنوان کرد: تبلیغات مثبت بر معرفی هر حوزه جغرافیایی و معرفی ادارات به دیگران ازجمله مدیران بالایی استان فارس و کشور تأثیر می‌گذارد.


فرماندار شهرستان اوز با تمجید از نقش نیکوکاران در مشارکت امکانات عمومی یادآور شد: استفاده از منابع دولتی و مردمی باید به‌گونه‌ای نمود پیدا کند که بر انگیزه نیکوکاران برای ادامه مشارکت بیفزاید.


عبدالعزیز خضری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز هم در این آیین پس از تبریک انتصاب فرماندار شهرستان اوز با ارائه گزارشی از امکانات این دانشگاه ابراز امیدواری کرد که فرماندار با بازدید خود به تعامل دانشگاه و فرمانداری کمک کند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته