دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یورگن کلوپ:

برنده شایسته‌ای مقابل اینتر بودیم/ حریف لحظات را با ضدحمله سپری می‌کرد

سرمربی تیم لیورپول گفت: اینتر لحظات را با ضدحمله سپری می‌کرد و در خانه این تیم برنده شایسته‌ای بودیم.
کد خبر : 642069
یورگن کلوپ



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، لیورپول موفق شد در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اینتر به برتری ۲ بر صفر دست یابد و صعود خود را به جمع هشت تیم برتر محتمل‌تر از نراتزوری کند.


یورگن کلوپ از اینکه بازیکنان زیرمجموعه‌اش پیروزی با ارزشی را در مصاف با اینتر کسب کردند، مملو از تمجید بود و اظهار کرد: واکنش بچه‌ها عالی بود. همه آنها می‌خواستند از همان ابتدا برنده باشند. در نیمه، زمانی که می‌شد بابی فیرمینو را نیز به میدان بیاورید. او به زمان نیاز داشت، زیرا توپ‌ها را در سخت‌ترین مناطق در مرکز زمین، زمانی که از همه طرف می‌آیند، به دست می‌آمد. بازیکنان چند توپ را از دست دادند اما پس از گل اولی که تیم زد، ناگهان دیدیم اعتماد به نفس برگشت و توپ دوباره دوست ما شد. از آنجا، ما بازی را بردیم.


وی ادامه داد: در طول بازی، موقعیت‌ها را به اندازه کافی تمام نکردیم. باز هم حریف موقعیت‌های زیادی در آفساید داشت و در یکی از موقعیت‌ها آرتورو ویدال در آفساید بود. تیم داوری گوشه‌ای از آفسایدها را پوشش داد و این قانون یک روز مرا خواهد کشت! ویدال در آفساید واضح بود، می‌توانید آن را ببینید و سپس تیم داوری اجازه دادند اجرا شود و در پایان داور خط فراموش کرد پرچم را بالا ببرد.


کلوپ ادامه داد: بازی فوق‌العاده فیزیکی بود بنابراین فکر می‌کنم باید راهی پیدا می کردیم. فکر می‌کنم ما واقعاً خوب شروع کردیم، در ابتدا با شیوه اینتر بازی کردیم، اما آنها کمی با گردش‌های مستقیم به سمت مدافعان کناری آمدند. خیلی خوب دفاع نکردیم و اغلب مدافعان کناری ما در موقعیت‌های یک در مقابل یک تنها بودند. در چنین مسابقه‌ای باید توپ را طولانی‌تر نگه دارید و این کار به اندازه کافی اتفاق نیفتاد، اما نمی‌توانید به مصاف اینتر بروید و به یک روز درخشان امیدوار باشید بلکه باید امیدوار به شانس بمانید. روز درخشانی نداشتیم، اما به اندازه کافی روز خوبی داشتیم تا بتوانیم یک برنده شایسته باشیم. دو گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم و اینتر لحظات خود را با ضد حملات سپری می‌کرد. حریف عمدتاً زمانی که توپ را در فضاهای اشتباه از دست دادیم، در ضدحملات بود. من واقعاً خوشحالم در خانه اینتر برنده شدیم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته