دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نیمار: حریفانم را مسخره نمی‌کنم

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور،‌ ستاره بارسلونا به دفاع از سبک بازی خود پرداخت.
کد خبر : 64205

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، نیمار فوتبالی سرعتی و همراه با دریبل‌های فراوان را به نمایش می‌گذارد که گاهی این سبک به مذاق حریفان خوش نمی‌آید و پس از انجام حرکات تکنیکی توسط نیمار،‌برخوردهای شدیدی با او می‌شود. آخرین نمونه نیز آرتیز آدوریز است که در دیدار بیلبائو مقابل بارسا،‌پس از اینکه نیمار یک حرکت نمایشی انجام داد،‌برخورد شدیدی با او کرد. با این حال،‌نیمار معتقد است که افرادی که فوتبال را دوست ندارند،‌دریبل کردن را دوست ندارند.


او گفت: «من حریف را مسخره نمی‌کنم،‌سبک فوتبال من با دریبل است. من یک مهاجمم و نمی‌توانم در میانه ها بازی کنم. کسانی که فوتبال دوست ندارند،‌دریبل کردن را دوست ندارند ولی من مشکلی با این موضوع ندارم. برایم مهم نیست آنها چه می‌گویند زیرا باید با دریبل ها و گل‌هایم به تیمم کمک کنم. این کاریست که باید انجام دهم. به نظر من آدوریز بازیکن بزرگی است، یک رهبر فوق‌العاده ولی چیزهایی که گفت اشتباه است.»


مهاجم بارسا افزود: «دائما من را می‌زنند ولی چه کار می‌توانم انجام دهم؟ هیچ چیز. نمی‌توانم در پاسخ من هم حریف را بزنم. سبک بازی من اینطور نیست. سبک بازی من دریبل کردن و هدف من گلزنی است و فکر می‌کنم آدوریز کمی در صحبت‌هایش دچار اشتباه شد ولی من برایش احترام قائلم زیرا او مهاجم بزرگی است.»


نیمار خاطرنشان کرد: «چرا نمی‌توانم یک بازیکن سریع یا دریبل زن را گرفت؟ تکل و ضربه برای همین است که جلوی چنین بازیکنانی گرفته شود. می‌دانم که در درون زمین، موقع بازی کردن،‌ضرباتی به من زده خواهد شد و باید برای بازی بعدی آماده باشم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا نیمار
ارسال نظر
قالیشویی ادیب