دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1400 - 00:31
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

تخصیص اعتبار مترو پرند در سال آینده پیگیری می شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبار مترو پرند در سال ۱۴۰۱ توسط نمایندگان پیگیری می‌شود.
کد خبر : 642048
علی نیکزاد



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، علی نیکزاد عصر چهارشنبه با حضور در شهر پرند و ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام با شرکت در نشست هم اندیشی و بررسی پروژه‌های شهر پرند از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تصفیه خانه فاضلاب پرند خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ مسجد کوچک محله‌ای نیز در سال ۱۴۰۱ در شهر پرند ساخته خواهد شد.


نیکزاد در ادامه با بیان اینکه گره مشکلات پرند و رباط کریم با حضور مسئولان ارشد کشوری باز خواهد شد گفت: در حوزه آموزش و پرورش، اداره آموزش و پرورش پرند با موافقت سازمان امور استخدامی کشور به صورت مستقل استقرار خواهد یافت.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه از ساخت ۸ مدرسه در شهر پرند تا شهریور ۱۴۰۱ خبر داد و بیان داشت: مشکل آنتن گیرنده‌های صدا و سیما در فاز ۶ پرند به زودی حل می‌شود.


وی در خصوص قیمت مسکن در پرند توسط شرکت‌هایی که وجه دریافت کرده اند عنوان داشت: شرکت‌هایی که در ساخت مسکن با وزارت راه قرارداد منعقد کرده اند و پول خود را دریافت کردند، حق افزایش قیمت مسکن در پرند را ندارند.


نیکزاد در رابطه با متروی پرند نیز افزود: تخصیص اعتبار برای مترو پرند در سال ۱۴۰۱ با جدیت توسط نمایندگان در مجلس پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


توسعه بازارچه‌های مرزی ایران و پاکستان ضامن حفظ امنیت و ثبات مرزها است


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
۰
درودخداکنه این وعده ووعیدهامحقق شودوپاسخی باشدبه صبروتحمل مردم فهیم شهرپرندازسال 91تاکنون هرسال وعده اجرایی شدن رامیدهندحالا بایددیداین خبرتاکجاعمل میشودواقعامردم این شهرازحقوقی مثل ادارات مستقل وخدمات زیربنایی مشکلات عدیده ای دارندازجمله مسئله امنیتی وتحویل فازهابه شهرداری وایجادیکپارچگی مدیریت شهری باتشکر
قالیشویی ادیب